רצח להנגהל: הנאשם ניסה להחביא את המכנסיים המוכתמים בדם

ארבעה חודשים לאחר הקטטה שבסופה איבד את חייו הנער מקריית שמונה, נראה חברו של החשוד ברצח ליעד אדרי בתיעוד מיוחד כשהוא לא מצליח להסביר לשוטרים איך הגיעו לידיו מכנסיו של אדרי מליל האירוע. בעקבות זאת, הוא צפוי להיות מואשם בשיבוש הליכי חקירה. בשבועות הקרובים יחל משפטו של אדרי

זמן צפייה: 01:57

ארבעה חודשים לאחר הקטטה בה נרצח הנער יואל להנגהל בן ה-18 בקריית שמונה, הערב (חמישי) במהדורה המרכזית נחשפו פרטים חדשים מחקירת הנאשם ברצח ליעד אדרי.

בתיעוד מליל הרצח נראה אדרי שהוא לובש מכנסיים לבנים. בחקירתו, טען אדרי שזרק אותם לפח בגלל שנקרעו, אך חקירת המשטרה מעלה כי מיד לאחר הדקירה אדרי שם את המכנסיים באחד מהמכוניות והעביר אותן לקטין, שהעבירם לחברו של אדרי, שהתבקש על ידו להעבירם למשטרה, בתוך מחשבה שאינם עלולים להפליל אותו ברצח.

זירת הרצח של יואל להנגהל, שנדקר למוות בקריית שמונה
זירת הרצח של יואל להנגהל, שנדקר למוות בקריית שמונה

החבר מסביר לחוקרים שאסף את המכנסיים הלבנים מפח אשפה בפארק, אך כפי שניתן לראות בתיעוד שנחשף הערב, החבר אינו יודע להגיד מאיפה לקח אותם, ובקרוב יואשם בשיבוש הליכי חקירה. על המכנסיים ישנם שני כתמי דם, ככל הנראה שלו, לאחר שנחתך בידו מסכין. בחקירתו טען אדרי כי לא הייתה לו סכין כלל. "קיבלתי אגרוף, איבדתי הכרה ונשכבתי על הרצפה. כשהתעוררתי קמתי, נתתי למישהו בעיטה, וברחתי".

בשבועות הקרובים יתחיל משפטו של אדרי בסעיף עבירה של רצח באדישות, ובנוסף יוגשו כתבי אישום נגד שמונה קטינים נוספים בגין עבירות אלימות.