בוריס קליימן מגיב לראשונה: "הטענות נגדי שקריות ומופרכות"

אחרי שנלקחו דגימות DNA ממנו ומהמתלוננת, השוער הישראלי שנעצר ביוון בחשד לתקיפה מינית של קטינה והחזקת סמים פרסם תגובה בחשבון האינסטגרם שלו: "שיתפתי פעולה באופן מלא עם השלטונות, ואני בטוח שעבודתם תביא לידי ביטוי את האמת"

זמן צפייה: 00:13

הכדורגלן בוריס קליימן, שנעצר ביום שלישי ביוון בחשד לתקיפה מינית של קטינה ולהחזקת סמים, פרסם הערב (חמישי) תגובה ראשונה לאירוע בחשבון האינסטגרם שלו, וכתב: "הטענות שהועלו נגדי הן שקריות ומופרכות לחלוטין".

עוד כתב קליימן: "שיתפתי פעולה באופן מלא עם השלטונות ביוון, ואני בטוח שעבודתם החרוצה תביא לידי ביטוי את האמת. אני מבקש מכלי התקשורת להיות זהירים בדיווחים שלהם, ולהימנע מפגיעה נוספת במוניטין שלי, ומהגברת הכאב שנגרם לילדיי הצעירים ולאשתי התומכת. במשך כל חיי כספורטאי מקצועי, בן, אב ובעל, כיבדתי כל בן אנוש, ובמיוחד כל אישה מסביב לעולם".

בוריס קליימן
בוריס קליימן | צילום: Adir Benyamini / מתוך ויקיפדיה

הרשויות ביוון לקחו אמש דגימות DNA מהכדורגלן הישראלי ומהקטינה שהתלוננה נגדו על תקיפה מינית במועדון שבו בילו. התוצאות צפויות להגיע תוך 20 ימים. לפי דיווחים בתקשורת היוונית שבהם צוטטו מקורות במשטרה המקומית, הכדורגלן הטריד ותקף מינית לכאורה נערה שהייתה חלק מקבוצת תיירים בלגים ששהו בבר מקומי. האירוע התרחש לפנות בוקר, אור ליום שלישי, כשקבוצת סטודנטים מבלגיה בילו בבר בשכונת קולונאקי באתונה, שם היה גם הכדורגלן. לדבריה, הוא ניגש אליה וביצע בה את המעשים.

קליימן בן ה-32 החל את הקריירה שלו בהפועל כפר סבא, ולאחר מכן שיחק גם בהפועל תל אביב, מכבי הרצליה ובית"ר ירושלים. בשנת 2018 עבר לקבוצת פאראלימני מהליגה הבכירה בקפריסין, ולקבוצתו היוונית הגיעה בשנת 2020.