רגע לפני ניסיון חיסול: חוליית מתנקשים נעצרה בבית חולים בנצרת

שוטרי מחוז צפון קיבלו דיווח על רכב חשוד בחניית בית החולים האיטלקי בעיר, וכשהגיעו לשם הבחינו בשלושה רעולי פנים. בכליהם נתפקסו שני אקדחים טעונים, ולפי החשד הם תכננו לבצע חיסול בתחומי בית החולים | צפו בתיעוד

זמן צפייה: 00:27

חוליית מתנקשים חמושים נעצרה היום (ראשון) בתוך שטח בית החולים האיטלקי בנצרת, רגע לפני ניסיון חיסול. שוטרי מחוז צפון שהיוח בפעילות מבצעית קיבלו דיווח על רכב חשוד שחונה בחניית בית החולים, וכשהגיעו לשם הבחינו בשלושה רעולי פנים. השוטרים פרקו מהניידת בנשקים שלופים וביצעו מעצר של שלושת החשודים בעודם ברכב.

בכליהם של שלושת החשודים נתפסו שני אקדחים טעונים, ועל פי החשד השלושה תכננו לבצע חיסול בתחומי בית החולים, אירוע שהיה עלול היה להפוך למרחץ דמים בו ייפגעו גם חפים מפשע. החוקרים גילו כי הרכב בו השתמשה חוליית החיסול,הוא רכב גנוב שעליו היו לוחיות זיהוי שנגנבו מרכב נוסף. ברכב נמצא מברגה להחלפת מספרים מהירה ומיכל דלק שככל הניראה אמור היה לשמש להצתת הרכב לאחר הרצח והימלטות.

ניצב שוקי תחאוכה, מפקד מחוז צפון של המשטרה
ניצב שוקי תחאוכה, מפקד מחוז צפון של המשטרה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מפקד מחוז צפון, ניצב שוקי תחאוכה, אמר: "אנו רואים שוב, שמלחמת ארגוני הפשיעה אינה יודעת גבולות, אלמלא הפעילות האמיצה של השוטרים, היינו עלולים להימצא כעת בסיום אחר לגמרי של האירוע, שכולל אבדות בנפש, ואף פגיעה באזרחים לא מעורבים בתוך שטח בית החולים. אנחנו פועלים מודיעינית ומפעילים את כל הכוחות שלנו בשטח על מנת למנוע את המשך ההרג והאלימות ולרסק את ארגוני הפשע".