הערכה במשטרה: הירי אמש לבית המורה שנרצחה - ניסיון להעביר מסר

שעה לאחר שמוחמד אבו-מועמר, בעלה של שריפה שנרצחה לפני כחודש, התראיין במהדורה המרכזית בחדשות 13 - נורתה אש לעבר ביתו. הקליעים שחדרו את הקירות גרמו נזק רב. היום הוא כבר סירב להתראיין

זמן צפייה: 01:42

במשטרה מעריכים כי הירי לעבר משפחת אבו-מועמר ברמלה אמש (רביעי) הוא ניסיון להעביר מסר לבני המשפחה. הירי בוצע זמן קצר בלבד לאחר שמוחמד, בעלה של המורה שריפה שנרצחה לפני כחודש בעיר, התראיין למהדורה המרכזית בחדשות 13 ואמר כי צריך להתייחס אל הרוצחים כמו אל מחבלים. הקליעים שנורו אתמול חדרו מבעד לקירות וגרמו לנזק רב.

מאז הרצח של שריפה, עולמו של בעלה חרב עליו: "אני מרגיש כאילו אני אדם חי, אבל לא באמת חי", סיפר מוחמד בריאיון אתמול לחדשות 13, והוסיף: "היא הייתה הכול בשבילי". באותו היום שהיא נרצחה, שריפה ובעלה דיברו במשך 20 דקות, שלאחריהם היא השאירה אתו את ילדיהם והלכה לעבודה לקשט את כיתתה לקראת השנה החדשה. בסביבות השעה 21:00 היא חזרה הביתה.

כתבות נוספות בנושא >>

הקישוטים שהכינה המורה מרמלה לתלמידיה – שעות לפני שנהרגה מירי

כחודש לאחר רצח המורה מרמלה: אלמונים פתחו באש על בית המשפחה

"תכננו לפגוע אחרי הסולחה": 2 צעירים הואשמו ברצח המורה ברמלה

ירי לעבר בית משפחת המורה שנרצחה ברמלה | צילום: חדשות 13

"אני הייתי הולך איתה ברחוב עם ראש מורם כי אני יודע מי זאת אשתי", אמר אתמול בעלה מוחמד, וסיפר על אישה חזקה ואשת חינוך אהובה. שריפה היא האישה ה-14 שנרצחה מתחילת השנה בחברה הערבית. "היא עשתה לוח גדול בבית הספר עם כל הנשים שנרצחו בעולם הערבי. בכל פעם שהיא הייתה רואה את זה אז היו זולגות לה דמעות".

שריפה אבו מעמר, נורתה למוות בבית בשכונת גן חקל א'
שריפה אבו מעמר, נורתה למוות בבית בשכונת גן חקל א' | צילום: רשת דרור בתי חינוך

כזכור, אתמול בבוקר הוגש כתב אישום נגד פארס אלשמאלי בן ה-25 ואחיו מוחמד בן ה-26, בגין רצח שריפה. השניים, תושבי רמלה, מואשמים גם בניסיון רצח של קרוב משפחתה של המנוחה, פציעה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ונשיאת נשק ותחמושת.

השניים שהיו מוכרים למשטרה, פתחו באש לעבר אדם שלישי ברחוב, אך החטיאו את מטרתם. שלושה קליעים שנורו פגעו בקיר בבניין הסמוך, אך קליע נוסף חדר מבעד לחלון של דירת משפחת אבו-מועמר ופגע ישירות בצווארה של שריפה, שהתמוטטה לעיני ילדיה הקטנים.