משפחתה של האם מהוד השרון: "לא מסתדר שדבר כזה יכול לקרות"

שגית דרור, בת דודתה של בת ה-36 שלפי החשד בעלה פצע אותה אנוש, רצח את בתה התינוקת ודקר גם את בתה הפעוטה, סיפרה כי לא ניתן היה להבחין בסימנים מקדימים: "כולם בהלם" • מעצר האב הוארך

זמן צפייה: 01:30

רצח התינוקת בהוד השרון: שגית דרור, בת דודתה של האם שעל פי החשד בעלה דקר למוות את בתה התינוקת ופצע קשה אותה ואת בתה הפעוטה, סיפרה היום (שישי) כי לא הבחינה בסימנים שיכולים להוביל לאירוע קשה מסוג זה, וכי מדובר במשפחה נורמטיבית על פניו. בד בבד, מעצרו של האב הוארך ביומיים.

"קיבלנו את ההודעה הזו בשעות בוקר מוקדמות, בהלם מוחלט. לא ידענו שום דבר לפני, לא הייתה לנו שום הכנה", סיפרה דרור. "כולם בשוק ובהלם. זה בא בהפתעה גמורה לחלוטין".

"מדובר משפחה חמה ואוהבת, מטיילת, נהנית", הוסיפה בת הדודה. "לילדה היה יום הולדת לפני כמה חודשים. ממש לא מסתדר שדבר כזה יכול לקרות, אף אחד לא יכול היה לנחש".

בת השלוש במצב קשה אך יציב, מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים מאיר. האם מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ כללי בבילינסון כשהיא מונשמת ומורדמת במצב קשה מאוד ויציב. עדיין נשקפת סכנה לחייה.

לעוד כתבות בנושא:

הרצח בהוד השרון: "מדובר במשפחה ותיקה ואהובה, זה הלם לכולם"

חשד: אב דקר את אשתו וילדיו בהוד השרון – וניסה להתאבד

נקבע מות התינוקת שנדקרה ע"י אביה; האם ובת ה-3 במצב קשה

אירוע דקירה בהוד השרון
''הלם לכולם''. זירת אירוע דקירה בהוד השרון | צילום: חדשות 13

קודם לכן, סיפר ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי, כי "המשפחה לא הייתה מוכרת לרווחה, וללא עבר פלילי". "זה בוקר קשה לעיר הוד השרון ולקהילה שחיה כאן, בדרך כלל ברוגע ובשמחה", הוסיף כוכבי, "גורמי העירייה נמצאים כאן משלבי האירוע הראשונים, יחד עם גורמי הרווחה, גורמיה ביטחון והחירום. זה אירוע טרגי, מצער וקשה מאוד. נעשה הכל כדי לסייע למשפחה בזמנים הקשים האלה גם כעירייה וגם כמשפחה. מדובר במשפחה ותיקה בעיר, מוכרת ואהובה. האירוע הזה הוא הלם לכולם".

יו"ר נעמת, חגית פאר, הגיבה למקרה: "האירוע ממחיש את ההפקרות שבה מתנהלת המדינה. בשנת 2017 החליטה ממשלת ישראל על הקצאת 250 מיליון שקלים לטובת תוכנית למאבק באלימות במשפחה - עד היום הכספים לא הגיעו ליעדם. נתניהו וגנץ ממשיכים להתכתש בזמן שתינוקות ונשים ממשיכים להיפגע".

בד בבד, במשטרה ממשיכים לחקור מה גרם לאב משפחה, נורמטיבי לכאורה, לדקור את אשתו ושתי בנותיו, ולאחר מכן לנסות להתאבד. אחת השכנות סיפרה לחדשות 13 "היחסים בין בני הזוג לא היו טובים".

אירוע דקירה בהוד השרון
אירוע דקירה בהוד השרון | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר נקבע מותה של התינוקת בת השנה. אם המשפחה בת ה-36 ובתם הפעוטה בת השלוש נלחמות כאמור על חייהן בבית החולים. המשטרה, שהוזעקה למקום על ידי אחותה של האם, שהבחינה בה מנסה להימלט מהבית, ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע.

כאמור, על פי החשד, אבי המשפחה בן ה-33, ללא עבר פלילי, דקר את שלוש בנות משפחתו ולאחר מכן ניסה להתאבד. מצבו קל והוא פונה לבית החולים, והוא תוחקר על ידי המשטרה. לאחר שנלכד הודה בפני השוטרים: "ניסיתי לרצוח אותן".