מעצרו של האב החשוד ברצח בהוד השרון הוארך ב-8 ימים

בית משפט השלום בפ"ת האריך את מעצרו של ברק בן עמי, החשוד שדקר למוות את בתו בת ה-10 חודשים ופצע קשה את אשתו ואת בתו השנייה, עד ה-24 במארס

זמן צפייה: 02:13

הרצח בהוד השרון: בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שלישי) בשמונה ימים את מעצרו של ברק בן עמי, החשוד בדקירה למוות של בתו ופציעת אשתו ובתו השנייה באורח קשה.

לפני כשבוע הותר לפרסום כי שמו של החשוד הוא ברק בן עמי. במשטרה נבדקת האפשרות כי המניע לרצח הוא רצון האישה לסיים את מערכת היחסים עמו. בתוך כך, מצבה של האם השתפר, שעל פי החשד נדקרה ונפצעה קשה על ידי בעלה, והיא עודכנה על ידי הצוות של בית החולים בילינסון בפתח תקווה על מות בתה התינוקת. האישה עודכנה גם במצבה של בתה הבכורה בת השלוש, שממשיך להיות קשה בזמן שהיא מאושפזת במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תוך עקיפת פיקוח הכנסת: הממשלה אישרה לאכן חולי קורונה

מניין חולי הקורונה בישראל עלה ל-304; חמישה החלימו

התחזית: ירידה בטמפרטורות מלווה בגשמים בצפון ובמרכז

ברק בן עמי החשוד ברצח ביתו בהוד השרון
ברק בן עמי החשוד ברצח ביתו בהוד השרון | צילום: אינסטגראם

הסבתא, שנכדתה נרצחה ובתה נדקרה, מסרה באמצעות גורמי בית החולים: "עבר עלינו אסון נוראי, ואנחנו מבקשים את השקט לנסות לעכל ולהתאושש". בהמשך תישקל האפשרות להעביר אותה למרכז הרפואי מאיר כדי שתהיה בסמוך לבתה בת השלוש שמאושפזת עדיין במצב קשה במחלקת בטיפול נמרץ.

יום לפני הארכת מעצרו נחקר האב לראשונה, זאת לאחר ששוחרר מבית החולים שבו אושפז לאחר שניסה להתאבד. לדברי המשטרה, בחקירתו אמר לשוטרים כי הוא מבולבל, לא מבין מה הוא עשה ולא הפסיק לבכות. עוד נמסר כי הוא אמר: "אני יודע שאני עשיתי את זה, אני מבולבל, אני יודע שעשיתי מעשה נוראי. אבל אני לא יודע למה".

אירוע דקירה בהוד השרון
אירוע דקירה בהוד השרון | צילום: חדשות 13

כאמור, על פי החשד, אבי המשפחה בן ה-33 דקר את שלוש בנות משפחתו ולאחר מכן ניסה להתאבד. המשפחה אינה מוכרת לרווחה, אך אחת השכנות אמרה לחדשות 13 כי היחסים בין בני הזוג לא היו טובים.