"זה יעלה לה בדם": הדס קליין התלוננה במשטרה על איומים

קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן, הגישה תלונה במשטרה בעקבות פוסט מאיים נגדה, שבו נכתב בין היתר: "זה יעלה לה ולמשפחה שלה בדם. הם לא יהיו חסינים. נצוד כל אחד ואחת במשפחה שלה - ואותה קודם כל"

זמן צפייה: 00:41

הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן ומי שנחשבת לעדת מפתח בתיק 1000 (פרשת המתנות) במשפט נתניהו, התלוננה היום (שבת) במשטרה בעקבות פוסט איומים נגדה בפייסבוק, שבו נכתב: "גנבה כספים לכיס שלה וניסתה להאשים ראש ממשלה... זה יעלה לה בדם ולמשפחה שלה. הם לא יהיו חסינים. אנחנו נצוד כל אחד ואחת במשפחה שלה, ואותה קודם כל".

זו אינה התלונה הראשונה שמגישה קליין, שבעבר אובטחה בגין איומים על חייה. משפטו של ראש הממשלה נתניהו צפוי להתחדש ביום שני עם קבוצת עדי תביעה שיעידו בתיק 4000 (בזק-וואלה).

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט

לפני כשבוע וחצי פנתה קליין, עדת מפתח במשפט ראש הממשלה בנימין נתניהו, באמצעות עורך דינה לפרקליט המדינה עמית איסמן בטענה כי צוות ההגנה של נתניהו משתלח בה ומאיים עליה. "בהמשך לאמור במכתביי שבסמך אודות ההשתלחויות והאיומים המפורשים של מר אלי ציפורי נגד מרשתי", נכתב בפתח הדברים, "זו נדהמה לשמוע כי התבטאויות דומות, אשר היו שמורות עד כה לצבא הצייצנים והכתבים מטעם, נאמרות עתה בריש גלי על-ידי באי כוחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במסגרת הדיונים במשפטו של האחרון".