ניסיון חיסול באירוע משפחתי: 3 נעצרו בדרכם להתנקש בעבריין

סכסוך הדמים בין ארגוני הפשע בדרום נמשך כאשר שלושה חשודים נעצרו בדרכם להתנקש בעבריין המקורב לדומרני - בבר המצווה של בנו. בתום מרדף שכלל ניגוח וירי של השוטרים לעברם, השלושה נתפסו כשברשותם רחפן ומפתחות לרכב מילוט

זמן צפייה: 02:21

שלושה חשודים נעצרו הלילה (רביעי) בחשד שתכננו לחסל את העבריין יוסי דהן המקורב לשלום דומרני באירוע בר המצווה של בנו באזור קריית גת. השלושה נתפסו כשברשותם רחפן ורכב עם לוחית רישוי מזויפת. כמו כן נמצא רכב מילוט מוסתר בקרבת מקום. דהן עצמו כבר ניצל מניסיון חיסול לפני כשנה.

השלושה, דניאל מלסה, דין בן פורת ורזיאל רווח, נחשבים למחסלים מקצועיים בעולם הפשע. הם ניסו להתנקש בחיייו של דהן במסגרת סכסוך עבריינים שנמשך כבר זמן מה. במשטרה התקבל מידע מודיעיני על ניסיון החיסול ושוטרי ימ"ר לכיש הצליחו לאתר את הרכב - שהחל להימלט בתגובה. כמו כן, קיים חשד שהרחפן היה אמור לשמש כאמצעי החיסול על ידי הצמדת מטען.

מרדף החל בכביש 35, תוך ניגוח של הניידות את הרכב וירי שביצעו השוטרים לעברם. לבסוף אותר הרכב והשלושה, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, נעצרו. מבדיקת הרכב עלה כי מדובר ברכב משוכפל עליו הותקנו לוחיות זיהוי שונות, וכן נתפס רחפן שלפי החשד אמור היה לסייע בחיסול. השוטרים מצאו מפתח לרכב נוסף ובתום חיפושים נרחבים מצאו רכב מילוט שהמחסלים תכננו להשתמש בו.

Whatsapp Image 2023 08 09 At 1
הרחפן שנתפס | צילום: דוברות המשטרה

מפקד תחנת קרית גת, שלומי דראי הגיב כי "השינויים האחרונים במפת הפשיעה יצרו סכסוכים חדשים שחייבו אותנו להיערך באופן ממוקד נגד כל סכסוך במטרה לסכל כוונות פגיעה ולשמור על חיי אדם. הבנו שאותו אירוע פרטי הוא פוטנציאל להוציא לפועל פגיעה משמעותית בחיי אדם".

Whatsapp Image 2023 08 09 At 1
רכב המחסלים | צילום: דוברות המשטרה

סכסוך העבריינים בין ארגוני הפשיעה בדרום נמשך כבר תקופה, ורק ביום ראשון האחרון נפצע באורח קשה גבר כבן 38 נפצע באורח קשה מירי ברחוב העצמאות באשדוד. הקורבן היה יעד לחיסול, והשתייך לכנופייה שניסתה בעבר לחסל את בניו של דומרני.

זמן קצר לאחר הירי הודיעו במשטרה כי נעצרו שני חשודים בשנות ה-30 לחייהם, תושבי הדרום והמרכז. בתום מרדף אחר רכב שנמלט מהמקום, בשיתוף המערך האווירי, אותר הרכב באזור מודיעין - והחשודים עצמם שנטשו אותו שם. בהמשך נעצר חשוד שלישי במעורבות בניסיון החיסול, בן 23 שנמלט ברכב אחר.