בני משפחה נשדדו בביתם באילת: "אזקו אותנו, לקחו הכול - וברחו"

על פי ממצאי החקירה, תוך כדי שהם מפעילים אלימות כלפי בני המשפחה, החשודים שדדו מהם אלפי שקלים ותכשיטים בעלי שווי רב, אשר נמצאו לאחר ששוטרים פשטו על בתיהם של השבעה ועצרו אותם. האישה שנשדדה: "איימו עליי ואזקו אותי ואת הבן שלי, בעלי נאבק איתם וחטף מכות. הם לקחו הכול מהכספת וברחו"

זמן צפייה: 01:44

שבעה בני אדם נעצרו היום (רביעי) בחשד לשוד שביצעו בבית פרטי באילת. מחקירת האירוע עולה כי ארבעה חשודים, איימו באקדחים על דיירי הבית, בני משפחה, תוך שהם כופתים אותם ושודדים מהם אלפי שקלים ותכשיטים בעלי שווי רב.

בעקבות דיווח שהתקבל לפני מספר ימים במוקד 100 של משטרת ישראל, אודות שוד מזויין בבית פרטי באילת, שוטרי מרחב אילת פתחו בחקירה המקרה, כשמייד לאחר האירוע, הוקם צוות חקירה מיוחד שפעל בימים האחרונים במטרה לאתר את החשודים במעשה.

הבוקר פשטו כוחות משטרה ממרחב אילת בסיוע תחנת משטרת דימונה, יל"פ רמלה והיחידה הטקטית של מג"ב, על בתיהם של שבעת החשודים, ביניהם קטין אחד, וביצעו חיפושים נרחבים בהם נתפסו תכשיטים וכסף רב, בסיום החיפושים נעצרו החשודים והועברו לחקירה במשטרת מרחב אילת. בתום החקירה וככל שידרש, יובאו החשודים לדיון בבית משפט השלום באילת בבקשה להאריך את מעצרם.

"הם באו, איימו עליי ואזקו אותי ואת הבן שלי, בן 15", סיפרה האישה שנשדדה לחדשות 13. "הם רצו לקחת תכשיטים מהכספת וביקשו מבעלי שיפתח אותה. הוא נאבק איתם וחטף מכות כשאותנו אזקו בחדר. בסוף הוא פתח להם והם לקחו את כל מה שהיה שם, אזקו את בעלי וברחו".

האישה הוסיפה: "הם איימו עלינו שלא נשתף פעולה עם אף אחד. לקח לנו זמן להתקשר למשטרה ומאז משטרת אילת עושה את העבודה שלה. זה מטורף, חוויה טראומתית. אני כבר שבוע שלם לא עוצמת עין. אני בפחדים בחרדות".