התקיפה בנמל יפו: נער נוסף מלוד נעצר בחשד למעורבות באירוע

המשטרה הודיעה כי בן 17 נלקח לחקירה כשהיה בעיר טייבה, בחשד שתקף את שני הצעירים הערבים על רקע הומופובי. הוא יובא מחר לבית המשפט לנוער לדיון בהארכת מעצרו

זמן צפייה: 02:02

המשטרה הודיעה הערב (רביעי) כי עצרה בטייבה נער נוסף מלוד בחשד לתקיפת שני הצעירים הערבים על רקע הומופובי בנמל ביפו לפני כמה ימים. מדובר בנער בן 17. מחר הוא יובא לבית המשפט לנוער בבת ים לדיון בהארכת מעצרו. אתמול, כזכור, נעצר בן 16 מלוד בחשד לתקיפה.

אתמול סיפרו שני הצעירים לחדשות 13 על התקיפה, שלפי החשד כאמור, בוצעה על רקע נטייתם המינית. זאת, לאחר שנפוץ בימים האחרונים סרטון המתעד את התקיפה. "ירדתי מספינה ושניים התחילו לירוק ואמרו 'טפי עלינו'. בעל הספינה התעצבן עליהם והוריד אותם משם. כשחזרנו לנמל פתאום הגיע הבחור ומאחוריו עוד כמה גברים והפתיע אותי. הוא אמר לי 'יא הומו' והתחיל לתת לי מכות, כבר הייתי על הריצפה ואז קפצו עלי 20 איש והתחילו לתת לי מכות חזקות בפנים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בנט במתקפה על הממשלה: "השתגעתם? יש לנו עם שהולך ומת" • צפו

ועדת החינוך דנה בפתיחת שנת הלימודים: "גלנט החרים את הדיון"

תקיפה בנמל יפו
תקיפה בנמל יפו | צילום: חדשות 13

לדברי המותקף השני, "אנחנו לא בני זוג ולא התנשקנו - הם עשו את זה כי אנחנו הומואים. כאב לי, כאילו מותר לעשות לנו את זה. לא התנהגו כמו הומואים או התחלנו עם אנשים שם. זה לא נעים, אני יודע שערבים לא מקבלים את זה".

האגודה למען הלהט"ב התייחסה לאירוע: "התקיפה הזו צריכה להדליק נורה אדומה לכולנו, אם לא ייעשו צעדים קונקרטיים לשיפור מעמד הלהט"ב בחברה הערבית, זה עשוי להיגמר הרבה יותר גרוע. האלימות כלפי להט"ב בחברה הערבית איננה גזירת גורל, היא תוצאה של הזנחה, הכחשה והתעלמות המנהיגים הערבים והממשלה מציבור שלם שזקוק למענה ואינו מקבל אותו".