"רדף אחריה לסמטה וסתם פיה": גבר נעצר בחשד לעבירת מין בבת 10

תושב שגב שלום יובא לבית המשפט, בחשד שחשף את איבר מינו בפני הילדה ברחוב, רדף אחריה וביצע בה מעשה סדום ברחוב צדדי. המשטרה חושדת שאותו גבר אחראי למקרה נוסף של התערטלות מול ילדים

 אזיקים
אזיקים | צילום: דוברות המשטרה

תושב שגב שלום, גבר בן 35, יובא היום (שני) לדיון בבית המשפט בבאר שבע, לאחר שנעצר בחשד לביצוע עבירות מין ומעשי סדום בילדה בת עשר, שבה נתקל ברחוב בבאר שבע לפני כחודש.

על פי החשד, בן ה-35 יצא ממקום עבודתו נסע באוטובוס לבאר שבע - ושם הבחין בקטינה הולכת ברחוב. החשוד חשף את איבר מינו לעיניה, ובת ה-10 החלה לברוח.

כתבות נוספות בחדשות 13:

פרשת המין בקפריסין: הצעירה הבריטית הובאה לדיון בהארכת מעצרה

סוכן דוגמנות ממרכז הארץ נחקר בחשד להטרדות מיניות

חקירת אונס בת ה-11: ממשיכים להתגלות מחדלים נוספים של המשטרה

אזיקים. אילוסטרציה
אזיקים. אילוסטרציה | צילום: רויטרס

על פי החשד, הגבר רדף אחריה ברחבי העיר, ובאחת מהסמטאות תפס אותה, חסם את פיה בידו כשהיא מנסה לקרוא לעזרה - וביצע בה מעשה סדום ומעשה מגונה.

החשוד נתפס ב-22 ביולי בסמוך למקום עבודתו שנמצא ביישוב שבו הוא גר. כאשר נתפס קשר צוות החקירה את המקרה באירוע נוסף, שבו הגיע החשוד לכאורה לגן ציבורי בבאר שבע ושם חשף את איבר מינו בפני כמה ילדים קטנים, תוך שהוא קורא לילדה להביט בו.

כאמור, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בחשד למעשה מגונה, מעשה מגונה בפומבי, והפרת צו פיקוח לחוק הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין.

המשטרה הגיבה למקרה, ומסרה: "משטרת ישראל רואה בחומרה ניצול פגיעותם של קטינים ובפרט אלו חסרי הישע ופועלת להרחקתם מהמרחב הציבורי של החשודים בביצוע עבירות כנגדם".