בתום חקירה סמויה: נעצרו חשודים בהצתת מתחם האימונים של הפועל ת"א

כחודש וחצי אחרי שמתחם "חודורוב" הוצת ערב המשחק בין הפועל ת"א לבית"ר ירושלים, חמישה צעירים (17, 17, 18, 22, 24), תושבי בת ים, ראשון לציון, נס ציונה, הוד השרון וקריית גת נעצרו בחשד למעורבות בהצתה

מתחם חודורוב, הבוקר

בתום חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון במחוז תל אביב של המשטרה, הבוקר (שני) נעצרו חמישה צעירים במעורבות בהצתת מתחם האימונים של הפועל תל אביב בכדורגל בחודש שעבר.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מודה למשטרת ישראל על כך שהשקיעה מאמצים רבים בכדי לשים את ידה על האחראים למעשה הוונדליזם המזעזע שהתרחש במתחם חודורוב - ושמה את ידה על חשודים בהצתת המתחם. אנו סומכים על גורמי האכיפה כי בסיומה של החקירה - וכשיוגשו כתבי אישום, יידעו למצות את הדין עם האשמים ויעבירו מסר חד ומרתיע לחוליגנים ופורעי החוק שפוגעים בחברה הישראלית ובענף הכדורגל בפרט - שעל מעשים כאלה משלמים מחיר כבד".

מתחם האימונים של הפועל ת''א שהוצת
מתחם האימונים של הפועל ת''א שהוצת

האירוע התרחש ב-5 במרץ השנה, כאשר התקבל דיווח כי מתחם "חודורוב", השוכן מול בית החולים וולפסון בחולון אך בתחום שיפוטה של תל אביב, הוצת. שוטרי יל"פ החלו חקירת הנסיבות, אשר כללה שימוש במגוון רחב של אמצעים טכנולוגים, שהובילו לאיתור חמישה חשודים במעורבות באירוע.

השריפה במתחם התרחשה שעות לפני משחקה של הקבוצה מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. החשודים (17, 17, 18, 22, 24), תושבי בת ים, ראשון לציון, נס ציונה, הוד השרון וקריית גת, נעצרו והובאו לחקירה.

מתחם האימונים של הפועל ת''א שהוצת
מתחם האימונים של הפועל ת''א שהוצת

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ התייחס אז לאירוע החמור: "הלב נחמץ למראה מתחם אימונים שרוף, בית שבשעריו באים עשרות עובדים ומאות שחקנים, צעירים, בוגרים, נשים. אני משוכנע כי משטרת ישראל תדע לומר אם מדובר בתקלה שהובילה לשריפה או הצתה בזדון. אבוי לכולנו אם היו חלילה מי שחצו קו אדום".