עבודות האבטחה בבית בנט: סמנכ"ל הביטחון במשרד רה"מ זומן לשימוע

מנכ"לית משרד ראש הממשלה, נעמה שולץ, זימנה את סמנכ"ל הביטחון של המשרד, אלון חליווה, הנחשב לבכיר מאוד במשרד, לשימוע בטענה כי גרם למשרד ראש הממשלה לפעול שלא לפי החוק. חליווה נחשב למקורב לשרה נתניהו, והשימוע הוא לפני נקיטת הליך משמעתי כלפיו עד כדי פיטורים. מטעם חליווה נמסר: "ביצעתי את תפקידי באופן מקצועי וללא דופי"

זמן צפייה: 01:39

פרשת עבודות האבטחה סביב ביתו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ברעננה: מנכ"לית משרד ראש הממשלה, נעמה שולץ, זימנה את סמנכ"ל הביטחון של המשרד, אלון חליווה, הנחשב לבכיר מאוד במשרד, לשימוע בטענה כי גרם למשרד ראש הממשלה לפעול שלא לפי החוק, כך פורסם הערב (שלישי) במהדורה המרכזית.

חליווה נחשב למקורב לשרה נתניהו, והשימוע הוא לפני נקיטת הליך משמעתי כלפיו עד כדי פיטורים. במאי האחרון מתח בג"ץ ביקורת על משרד ראש הממשלה על כך שבנו ללא היתר. בעקבות זאת נפתחה בדיקה במשרד וכאמור שם סבורים שחליווה הוא האשם.

ביתו של ראש הממשלה בנט ברעננה
ביתו של ראש הממשלה בנט ברעננה

מעורכת דינו של חליווה, עורכת הדין אילה הוניגמן נמסר: "מר חליווה היה מי שהתריע בפני המשרד, כמו גם גורמים במשרד המשפטים, על הבעייתיות באירועים המדוברים עוד טרם התרחשותם. הוא ביצע תפקידו באופן מקצועי וללא דופי. אין למר חליווה כל ספק כי לאחר הצגת הנתונים והמידע בפני מנכ"לית משרד רה"מ, יסתיים ההליך בלא כלום".