"חיפש ברשת 'איך להרוג אח?'": צעיר מבת ים מואשם ברצח אחיו

כתב אישום הוגש נגד מיכאל ניקולקין, תושב בת ים בן 24, בגין רצח אחיו למחצה יבגני קליינמן. בין השנים, שגרו יחד, שררה מערכת יחסים עכורה. "נטל סכין באורך 30 ס"מ - ודקר בחוזקה בחזה"

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד מיכאל ניקולקין, בן 24 מבת ים, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אחיו למחצה יבגני קליינמן, לפני כשבועיים. האחים התגוררו יחדיו בבית בבת ים ואירחו בדירתם תיירות תמורת דמי שכירות. בין האחים שררה מערכת יחסים מעורערת והם הרבו לריב ביניהם. במהלך המריבות, עזב כמה פעמים ניקולקין את הבית ועל רקע זה, על פי כתב האישום, החליט לרצוח את אחיו.

כתב האישום פירט את מהלך האירועים: במהלך ה-16 בדצמבר, נשארו ניקלוקין וקליינמן ערים במהלך הלילה, בעודם מארחים תיירות בדירה. לאחר שאחיו נרדם, ניקולקין חיפש במכשיר הטלפון את מילות החיפוש "איך להרוג אח (לא בהומור)", לשון החיפוש, ונכנס לפורומים ברשת המדריכים כיצד לבצע רצח בדרכים שונות.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

תושב חדרה שדרס למוות אישה בכביש 6 ב-2016 – הורשע בהפקרה

טיפס לקומה ה-4 בעזרת הסורגים – וחילץ בן 4 שנלכד בדירה הבוערת

"דחף, בעט והפיל בכוח": מצטיין נשיא מואשם באונס

אזיקים
אזיקים | צילום: חדשות 13

לאחר מכן, לפי האישום, התגבשה החלטת ניקולקין להרוג את אחיו. הוא נטל סכין בעלת להב באורך 30 ס"מ ממגירה במטבח, ניגש למיטתו של קליינמן, הניף ונעץ את הלהב בחזהו בחוזקה פעם אחת. קליינמן התעורר בבהלה, צעק "אמבולנס" והתמוטט. ניקולקין שהותיר את הסכין נעוצה, נכנס לחדר השינה של התיירות שהתארחו ואמר להן: "זהו, הרגתי את אחי. אבל תכננתי את הכול".

לאחר מכן, התיירות, שנבהלו מדבריו, נמלטו מהדירה. כמה דקות אחר כך גם ניקולקין עזב את הדירה, כשהוא מותיר את אחיו להתבוסס בדמו ונמלט לחדר במלונית ששכר מבעוד מועד. כתוצאה מהדקירות, נקבע מותו של קליינמן. ניקולקין בסופו של דבר הסגיר עצמו למשטרה לאחר כשש שעות והיום, כאמור, הוגש נגדו כתב האישום.