חשד לרצח: אישה בת 41 נורתה למוות בביתה בחיפה

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה ברחוב ארלוזורוב בעיר מצאו את טליה (נור) ח'טיב כשהיא ללא סימני חיים - ונאלצו לקבוע את מותה. בן זוגה, שככל הנראה היה היעד לחיסול - נחקר. חשוד במעשה נמלט

זמן צפייה: 00:15

חשד לרצח: נור (טליה) ח'טיב, בת 41, נורתה למוות היום (חמישי) בביתה שבחיפה. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה בבית ברחוב ארלוזורוב בעיר מצאו אותה ללא סימני חיים עם פציעה חודרת, ונאלצו לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית עלה כי היעד לחיסול היה כנראה בן זוגה - שנעצר ונלקח לחקירה. המשטרה פתחה במצוד אחר חשוד שנמלט.

פראמדיק מד"א אבי עבדי סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו אישה שוכבת מחוסרת הכרה ועם פצע ירי בגופה. ביצענו בה בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

זירת הרצח בחיפה
זירת הרצח בחיפה

עו"ד עינת פישר-לאלו, מנכ"לית שדולת הנשים, אמרה אחרי האירוע כי מדובר ב"חדשות קשות וכואבות שמגיעות בתקופה של תחושה של אובדן ביטחון מוחלט ברחובות ובבתים. האישה שנורתה למוות היום בחיפה היא האישה ה-20 שנרצחה מתחילת השנה - נתונים בלתי נתפסים בהשוואה לשנים הקודמות. הרצח הנורא הזה הוא תזכורת נוספת לאחריותה של הממשלה ולחובתה לקחת אחריות ולהעלות מדרגה במאבק באלימות נגד נשים ובאלימות בכלל".

עו"ד פישר-לאלו הוסיפה: "פיזור סיסמאות והבטחות ריקות לביטחון ומשילות, וקידום רפורמות שמציפות את המרחב בעוד נשק אזרחי, לא רק שאינן מקדמות את הביטחון של האזרחים והאזרחיות, אלא מגבירות את הסיכון ומרחיקות כל סיכוי לשינוי שיציל את חייה של הנפגעת הבאה. אנחנו קוראות לממשלה להתעשת, וליישם בהקדם תוכניות נרחבות ויסודיות למיגור האלימות".