קליין: "מילצ'ן אמר ששרה רוצה כוכבים הוליוודיים באירוע שלה"

בביהמ"ש המחוזי בירושלים נמשכת חקירתה הנגדית של העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן, ובמהלך הדיון התייחס פרקליטו של נתניהו לעדותה כי שרה נתניהו הכריחה להזמין לאירועים שלה כוכבים, ושאל "איך יכול להיות שבאירוע של פרס הגיעו כוכבים בלי ששרה הכריחה?". קליין השיבה: "היא לא סולחת על זה שג'ודי ניר מוזס פגשה את בראד פיט"

זמן צפייה: 00:24

תיקי נתניהו: בבית המשפט המחוזי בירושלים נמשכת הבוקר (שלישי) חקירתה הנגדית של הדס קליין, העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן והעדה המרכזית בתיק 1000. סנגורו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, טען בפני קליין כי "אמרת ששרה הכריחה להזמין (לאירועים בבית של ארנון) כוכבי הוליווד. איך יכול להיות שבאירוע של פרס הגיעו כוכבים בלי ששרה הכריחה?", וקליין השיבה: "ארנון אמר לי ששרה רוצה כוכבים. היא לא סולחת על זה שג'ודי ניר מוזס פגשה את בראד פיט".

עו"ד חדד תקף: "אז אגיד לך שזו המצאה פרועה", וקליין השיבה: "אז תגיד לארנון שהוא המציא". בהמשך הראה חדד התכתבות בין יונה ברטל לשרה נתניהו, בו היא מכנה את השמפניה הוורודה "גזוז ורוד" ומברכת את נתניהו: "חייבות להיפגש ולחגוג על גזוז ורוד כהרגלנו".

בני הזוג נתניהו מצביעים בקלפי בבחירות ה 24 לכנסת
בני הזוג נתניהו מצביעים בקלפי | צילום: קובי גדעון /לע''מ

מוקדם יותר שאל עו"ד חדד את קליין על הוצאות נוספות של מילצ'ן, שלא הוצגו על הלוח בגלל שקליין טענה שזה פוגע בפרטיות של ארנון. בתגובה, עו"ד חדד תקף את קליין: "אם את חרדה לפרטיותו, למה העברת קלסרים למשטרה בלי אישורו?". קליין השיבה: "הקלסרים האלה ניתנו על ידי שרה שוחט (מנהלת החשבונות) בידיעתו של עו"ד בעז בן צור. אתה מנסה לעשות קונספירציות. אתה לא תשמיץ אותי שהייתי סוכנת משטרה".

עו"ד חדד התייחס להוצאותיו של מילצ'ן: "קשה לי להאמין שאדם שותה לבד 18 בקבוקי טקילה בחודש". קליין השיבה: "למה? מתה שמילצ'ן יעלה על דוכן העדים ויסביר. ארנון אוהב טקילה. תשאל אותו".

‏בהמשך, קליין טענה כי "כשיש יומולדת לנתניהו שולחים מתנה, מסכימה שכששולחים לנתניהו סיגרים אין מצב שלא ישלחו לגברת נתניהו את השמפניות למרות שזה לא יומולדת שלה. חדד ביקש מקליין תשובה למי ארנון שלח שני בקבוקי שמפניה כמתנות. "זה מצחיק אותי שאני צריכה לפרש כל מתנה שארנון אי פעם נתן" אמרה קליין. "לא אני הכנסתי אותנו למצב המטורף הזה. מדינת ישראל הכניסה", השיב לה עו"ד חדד.

הדס קליין בבית המשפט, היום
הדס קליין על יד דוכן העדים בבית המשפט, היום | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

זהו היום ה-11 לעדותה של קליין, ואתמול התמקד פרקליטו של נתניהו עו"ד עמית חדד בהוצאות במזומן שמילצ'ן הורה לעובדיו להוציא לאורך השנים. כשפנה חדד לקליין ושאל מדוע לא מפרטים מה עושים עם המזומן, קליין ענתה: "דברים אישיים של ארנון שאתה לא תרצה לשמוע, למשל מה קניתי ב-15 אלף שקלים לגברת נתניהו. מר נתניהו ביקש שניתן לו טיפ של 3,000 שקלים שארנון ביקש בשביל נתניהו לטיול בטבריה".

השופטים לא אהבו את קו הנחקירה זה ונזפו בעו"ד חדד שוב ושוב. "העדה שעובדת אצל מילצ'ן לא צריכה לפרט את ההוצאות שלו. אתה יכול לשאול אותו, קו החקירה הוא לא לעניין", אמרה השופטת רבקה פרידמן פלדמן לעו"ד חדד. השופט ברעם הטיח בו: "יש תחושה שאתה שואל שאלות כמו פקיד שומה".