"לחקור הדלפות מהחקירה": הדס קליין דורשת הגנה מהפרקליטות

אחרי שאיש התקשורת אלי ציפורי רמז כי היא ניהלה רומן עם ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, העדה המרכזית במשפט נתניהו שיגרה מכתב התראה לפני תביעה ליועמ"שית ולפרקליט המדינה - בדרישה לחקור כיצד הגיעו מסמכים מסווגים לידי "צדדים שלישיים"

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן ועדה מרכזית בתיק 1000 במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגישה הבוקר (חמישי) ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה ולפרקליט המדינה עמית איסמן מכתב התראה לפני תביעה - בדרישה לחקור כיצד דלפו מסמכים מסווגים מחקירתה. זאת, בעקבות ההטרדות והקונספירציות כלפיה מצד איש התקשורת אלי ציפורי, שרמז כי היא ניהלה רומן עם ראש המוסד לשעבר יוסי כהן. קליין ביקשה במכתבה לקבל את הפרוטוקולים אליהם התייחס ציפורי בדבריו ודרשה לפתוח בחקירה נגדו, ולבדוק כיצד הגיעו מסמכים מסווגים מחקירתה לידי "צדדים שלישיים".

ציפורי, הידוע בתמיכתו המוחלטת בראש הממשלה בנימין נתניהו, רמז השבוע בערוץ 14 על רומן בין קליין לבין ראש המוסד לשעבר יוסי כהן. העדה הגיבה על כך בחשבון הטוויטר שלה: "כל המטנפים, אם בגלוי ואם ברמיזה, על רומן ביני לבין יוסי כהן - ישלמו עד האגורה האחרונה על הפצת השקר החמור והבזוי שלא יימחל ולא ייסלח".

בחודש דצמבר הוגש כתב אישום נגד ציפורי בגין הטרדת הדס קליין, אחרי שפרסם ברשתות החברתיות שלו את כתובת המגורים שלה, בצירוף תמונות של ביתה. לצד ציפורי, נאשם באותן האשמות איש התקשורת אבי וייס.

"במעשיהם האמורים לעיל, הטרידו הנאשמים את קליין בנוגע להודעה שמסרה בחקירה על פי דין, ובנוגע לעדות שמסרה בהליך שיפוטי", נכתב בהתייחסות לציפורי ווייס בכתב האישום. בפוסט שפרסם עם תמונת ביתה של קליין, ציפורי כתב: "תראו תראו את הצביעות של הגברת: הדס קליין שהתקרבנה בעדותה שהיא 'נושאת בעול המשפחתי' והייתה בסיכון לפיטורים מתגוררת בווילה בהרצליה המוערכת בשווי של 10 מיליון שקל, שאותה רכשה כבר ב-2013".