יולי בת ה-4 נדרסה ע"י אופניים חשמליים: "לפגוע ולברוח זה שפל"

יוסי וולף, שבתו נפצעה בנמל ת"א ונזקקה לניתוח לאחר שנדרסה על-ידי נער בן 16 שפגע בה על-פי החשד ונמלט, שחזר את שאירע: "לפגוע ככה בילדה, לקום ולברוח, זה לא נתפס". אמה: "אולי הילדה הבאה היא שלכם?"

זמן צפייה: 02:36

יותר מיממה חלפה מאז שיולי וולף, בסך הכול בת 4, נדרסה ונפצעה בינוני על-ידי רוכב אופניים חשמליים בנמל תל אביב - נער בן 16 - שאף נמלט מהמקום. הבוקר (שבת) היא עברה ניתוח בבית החולים איכילוב שבעיר בשל השבר בלסת שנגרם לה.

הנער הפוגע אמנם נעצר, אך משפחתה עדיין המומה. "ברגע הראשון חשבתי שזה אירוע טרור", סיפר אביה, יוסי, שהגיע עם משפחתו לנמל כדי לבלות את אחר הצהריים של יום שישי עם משפחתו. הוא לא שיער בנפשו שהבילוי התמים הזה עתיד להיגמר באירוע קשה.

"הם היו שלושה חבר'ה שהגיעו במהירות של 50 קמ"ש, לבושים שחור", הוא אמר. "באזור 17:30 קנינו מיץ מהקיוסק, פתאום הגיחו מכיוון צפון, מכיוון הגשר, שלושה מופרעים. הרוכב השני נכנס ביולי בפרצוף עם האופניים החשמליים כשיולי חצתה את הרחבה".

''לפגוע ולברוח - שפל מוסרי''. יוסי וולף
''לפגוע ולברוח - שפל מוסרי''. יוסי וולף

מישל דרי, עדת ראייה לאירוע, נכחה במקום וסיפרה: "היא בכתה ולא רצתה לפתוח את הפה. כל הפנים שלה היו מלאות דם. לאחר שפגע בה - רוכב האופניים החשמליים פשוט נמלט מהמקום". ענת קידר, עדת ראייה נוספת שהייתה באזור יחד עם גל, הוסיפה: "בעלי שאל את רוכב האופניים למה הוא נוסע ככה. הוא ענה לו שאין לו ברקסים". עבור האב יוסי אלו היו דקות מורטות עצבים, כשהוא עדיין לא יודע מה חומרת הפגיעה בבתו. "הרמתי את הילדה ו'למזלי' היא בכתה וזה קצת הרגיע אותי, כי היא דיברה והגיבה. הכידון של האופניים פשוט ריסק לה את הלסת".

גל קידר, אחד מעוברי האורח, נחלצו לעזרת המשפחה ואף הסיעו אותה לבית החולים איכילוב לקבלת טיפול רפואי. הוא סיפר: "נסענו כמה שיותר מהר, הגענו לאיכילוב. האבא והילדה ירדו במיון ואני המשכתו לבית של האבא כדי להוריד שם את הילדים". הבוקר, כאמור, הספיקה יולי לעבור ניתוח בלסת, אבל לפניה שיקום ארוך. יוסי, האב, עדיין מתקשה לעכל את שאירע לבתו: "זה שפל מוסרי לפגוע ככה בילדה, לקום ולברוח. זה לא נתפס. זו התחתית של התחתית של המוסר". האב הוסיף כי בכוונתו לתבוע אזרחית את הנער הפוגע.

כפי שצוין, שוטרי מרחב ירקון הספיקו לעצור את הקטין הפוגע והוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה - אך האב יוסי עדיין מודאג, מטבע הדברים: "האופניים החשמליים זה האיום מספר אחת. אסור שדברים כאלה יקרו. אנחנו יצאנו בנס. סנטימטר לפה או לשם - ואין ילדה".

הנער שנעצר בחשד שדרס את יולי וולף בנמל ת''א ונמלט
הנער שנעצר בחשד שדרס את יולי וולף בנמל ת''א ונמלט | צילום: מתוך פייסבוק

אמה של יולי, אלה בורוביץ וולף, כתבה בעמוד הטוויטר של בית החולים איכילוב: "זה כאילו יש איזה טיימר, ספירה לאחור שיש להורה במדינה הזאת, עד שהוא מקבל טלפון שהילד שלו נפגע בתאונה עם כלי ממונע. אצלנו זה קרה אתמול, אבל באיכילוב מספרים שזה כל כך עניין שבשגרה שהטיימר עובד כל הזמן, גם אם אתם לא ידעתם. אני לצערי לא הופתעתי. אתה יכול בתור הורה, לקחת את הילדים לאזור שאסורה אליו כניסת כלי רכב, אתה יכול ללמד אותם לא לזוז מטר בלי להסתכל גם כשהם בכלל לא בכביש ולהיות לידם כל הזמן פיזית ועדיין יגיעו שלושה נערים בטיסה וירימו לך את הילדה שצועדת בזהירות עם כוס מיץ לכיוון אבא שלה שני מטר באוויר. כי אין להם ברקסים".

האם הוסיפה: "הילדה ראתה את האופניים מגיעים אליה, עצרה, ניסתה לברוח מהם, ועדיין הנער הזה נכנס בה עם הכידון שלו לתוך הפנים. היא עוד לא בת חמש. 1.20 מטרים של דבש טהור. כידון ממונע לפנים. לאופניים היו מחוברים שני 2 רמקולים כדי שלא יהיה משעמם כשאתה נוסע על חשמלי בנמל באזור להולכי רגל. חשוב המוסיקה.

"בכל אופן, הילדה הפרטית שלי, שאבא שלה היה חצי מטר ממנה והטיס אותה לאיכילוב בעזרת משפחה אחרת של מלאכים שהיו שם, יצאה בנס. נשברו לה רק השיניים ולא הלסת. תפרו לה רק חתכים בחך ולא חתכים חיצוניים, והיא מלאה מכות יבשות, שטפי דם ושפשופים.לא חבלות פנימיות. לא פגיעות בלתי הפיכות. אני לא צינית עכשיו, כל זה באמת נס. יכל להיות כל כך הרבה יותר גרוע. אנחנו נתאושש ונהיה בסדר, אבל מה עם הפעם הבאה? עם הטיימר? עם הילדה הבאה? אולי היא שלכם?".