כמעט אסון בדרך לב"ש: אלמונים יידו אבנים לעבר רכב - הנהג נפצע קל

אבנים וטבעת ברזל נזרקו לעבר רכבו של תושב מיתר שעשה את דרכו לבאר שבע, שניפצו את שמשת הדלת של מושב הנהג וגרמו לפציעתו באורח קל. בסביבתו סיפרו: "אין לנו ביטחון אפילו דרך הביתה". המשטרה מסרה כי שני חשודים נעצרו ושוחררו בתום חקירתם בתנאים מגבילים

שמשתו המנופצת של תושב מיתר שנפגע מיידוי אבנים

ביום חמישי האחרון קצת אחרי השעה 16:00 אלמונים החלו ליידות אבנים לעבר רכבו של תושב מיתר שנסע מביתו לכיוון באר שבע, כך נודע הבוקר (ראשון) לחדשות 13. אחרי שחלף בצומת שוקת, החלו כאמור אלמונים ליידות לעברו אבנים וטבעת ברזל שניפצו את שמשת הדלת מצד מושב הנהג. למרבה המזל הנהג נפגע באורח קל בלבד מרסיסי הזכוכית שהתנפצו, והצליח ברגע האחרון להשתלט על הרכב שהחל לזגזג ועצר בבטחה בצד הדרך.

הנהג הזמין כוחות משטרה למקום האירוע ולאחר מכן חזר לביתו. בסביבתו סיפרו: "האירוע הזה יכול היה להסתיים רע מאוד אם לא היה מצליח לשלוט ברכב ואם היו בו נוסעים נוספים. יש תחושת הקלה שהאירוע נגמר בנזק לרכוש בלבד, אבל התחושות הכלליות קשות מאוד כי אין לנו ביטחון אפילו בדרך הביתה".

הפציעה שנגרמה לתושב מיתר שייודו לעבר אבנים
הפציעה שנגרמה לתושב מיתר שייודו לעבר אבנים

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מיד עם הפנייה הכגיעו למקום כוחות משטרה שביצעו סריקות ועיכבו לחקירה שני חשודים, ששוחררו בתום חקירתם בתנאים מגבילים".

האבנים וטבעת הברזל שיודו לעבר הרכב
האבנים וטבעת הברזל שיודו לעבר הרכב