תביעה נגד הליכוד: "רכשנו עבור נתניהו מוצרים ולא קיבלנו כסף"

שני עובדים לשעבר במפלגה מאיימים בתביעת ענק. בשתי ההתרעות נטען כי הם רכשו מוצרים עבור נתניהו ולא קיבלו החזרה. אחד מהם פוטר שלא כדין, לטענתו, ועבד שעות נוספות שלכאורה לא שולמו לו. במקרה השני הגיעה המפלגה לפשרה עם התובע, אך הוא דורש סכום כסף נוסף. סך התביעות - למעלה ממיליון שקלים

זמן צפייה: 02:19

פרסום ראשון: שני עובדים לשעבר בליכוד מאיימים בתביעת ענק. הם טוענים שמגיע להם פיצוי על מוצרים שהם רכשו מכספם הפרטי עבור יו"ר המפלגה בנימין נתניהו. בשני המקרים מדובר בעובדים לשעבר שפוטרו ודורשים סכומים גבוהים מאוד - בעיקר על פיטורים שלא כדין, לטענתם, ושעות נוספות שלא שולמו להם. טענה נוספת שחוזרת על עצמה היא שהם נתבקשו לרכוש מוצרים באופן אישי עבור נתניהו ולא קיבלו החזר כספי.

במכתב ההתראה הראשון מדובר בעובד לשעבר במצודת זאב טל מג'נל, שתובע כמעט מיליון שקלים - גם על רכש שביצע לטענתו, בין היתר, עבור נתניהו. הוא כותב כך: "מרשי הוציא מכיסו סכומים גבוהים העולים כדי 70 אלף שקלים". הוא לא מציין את שמו של בנימין נתניהו, אך טוען כי לדבריו, צורי סיסו, מנכ"ל הליכוד, הבטיח שהסכומים יוחזרו עבורו. בעבור הסעיף הזה - חלק מהדברים שקנה הם עבור נתניהו - הוא דורש 70 אלף שקלים.סך התביעה: 946 אלף שקלים. פ

פרקליטו כותב: "מרשי דאג שמכתב זה לא יפרוש את מלוא היריעה ויחשוף את כל הפרטים שבשלב זה אין כל צורך לחשפם, והכול מתוך כבוד לתנועתכם, ובעיקר לעומד בראשה שנגדו  אין לו שמץ של טענה. עוד הוא טוען ש"גורם קרוב מאוד לנתניהו" פגע בשמו הטוב וגם על כך הוא דורש פיצוי גבוה.

המקרה השני, של עובד אחר, קובי צרפתי - שטען שרכש מוצרים עבור נתניהו ולא קיבל החזר. הגיעו איתו לפשרה, הסכום היה חסוי, אבל הוא דורש עוד סכום כסף. סך התביעות, כאמור, למעלה ממיליון שקלים.