בתום מצוד נרחב: נעצרו 5 חשודים בחטיפת צעיר עבור כופר

החמישה, שמתגוררים בפזורה הבדואית, חשודים שחטפו את הצעיר והחזיקו בו כמה שעות במטרה לדרוש כופר על רקע חוב כספי. הם נעצרו בתום מרדף משטרתי שבמהלכו ניגחו ניידת ופצעו שני שוטרים באורח קל

זמן צפייה: 00:34

המשטרה הודיעה הערב (שני) כי עצרה חמישה גברים מהפזורה הבדואית בחשד שחטפו בלילה צעיר בן 22, תושב מזרח ירושלים המתגורר באילת. עם קבלת הדיווח עלה חשש ממשי לחייו.

עוד נמסר כי "עם קבלת הדיווח נערכה הערכת מצב של מפקד מרחב אילת, ניצב-משנה משה פינצי, ובמקביל החלו שוטרי מרחב אילת בניסיונות איתור, כשבדיווח שהתקבל נודע למשטרה כי החטוף מתגורר באילת. במסגרת המאמץ החקירתי והמודיעיני, הופעלו אמצעים טכנולוגים ויחידות מיוחדות במטרה לאתר את החטוף במהירות האפשרית ולסיים את האירוע ללא נפגעים.

"כאמור, בפעילות חוצה תחנות של המחוז ובשילוב זרועות, לפני זמן קצר הצליחו שוטרי המחוז הדרומי מיחידת יואב ותחנת ערוער, לאתר את הרכב בו מוחזק לכאורה החטוף באזור אבו תלול שבגנב.

"עם איתורו של הרכב המדובר ורכב נוסף שהיה מעורב, הוקמו מחסומים ובוצע מרדף במהלכו ניגחו החשודים ניידת משטרה וגרמו לפציעה קלה של שני שוטרים שהופנו לקבלת טיפול רפואי. היערכות מקצועית הביאה לעצירה של שני כלי הרכב החשודים בשטח עפר באזור הפזורה הבדואית, כשרכב אחד התהפך - ללא נפגעים - והרכב השני נעצר. במהלך המעצר חולץ החטוף שהיה חבול. מבדיקה ראשונית עולה כי הוא הוחזק מספר שעות במטרה לדרוש כופר על רקע חוב כספי ופעילות פלילית בה מעורבים החשודים".