ניידת המשטרה עזבה, הבנות תקפו את התלמידות: "באו לסגור חשבון"

מחקירת האירוע שבו הותקפה תלמידות כיתה ט' בקריית גת עולה כי הנערות הכו אותה בטענה שהתנשקה עם חבר לשעבר של אחת החשודות בתקיפה. סגן מנהל בית הספר ביקש מהן לעזוב והזמין משטרה, אך הניידת שהגיעה עזבה את המקום

זמן צפייה: 02:30

תקיפת התלמידות בקריית גת: גם בצהריים (חמישי) נמשכת חקירת התקיפה האלימה שהתרחשה מחוץ לבית ספר בקריית גת לאחר שתיעוד האירוע הופץ ברשתות החברתיות. הבנות שהותקפו מוסרות עדות בתחנת המשטרה. "נגיע לנערות שתקפו ונעצור אותן", אמר גורם במשטרה.

מפרטי החקירה עולה כי מדובר בשתי תלמידות מקרית גת, תלמידות כיתה ח' וט'. השתיים רבו עם בנות מאזור מרכז הארץ. הרקע לריב: אחת הנערות מקריית גת התנשקה עם חבר לשעבר של אחת התוקפות. הנערות התוקפות הגיעו אתמול לבית הספר רוגוזין במטרה "לסגור חשבון". הן ביקשו להיכנס אך השומר אסר עליהן.

למרות זאת הן המתינו מחוץ לשער וניסו ליצור קשר עם הבנות שבפנים. סגן מנהל בית הספר שהבחין כי הבנות מסרבות לעזוב את המקום הזמין משטרה. ניידת שהגיע למקום ביקשה מהנערות לעזוב את המקום, אך הן סירבו. הנייד עזבה את המקום. הבנות שהותקפו יצאו החוצה לפגוש את הבנות שהמתינו ואז התפתחה קטטה.

נערות מכות ילדה בקריית גת
נערות מכות ילדה בקריית גת

קצינת אגף חקירות ומודיעין בתחנת קריית גת, רפ"ק ריקי ממן, אמרה לחדשות 13: "הגיעו אלינו הסרטונים הקשים האלה. התחלנו בחקירה מאומצת לאתר קודם כל את הקורבנות. עשינו מאמצים להגיע אליהם והצלחנו להגיע לאותן קורבנות. עבדנו ברגישות כדי שאותן בנות ישתפו איתנו פעולה ויספרו לנו מה קרה שם. אני לא יכולה לפרט יותר מדי ממה שהן מספרות. החקירה נמצאת בעיצומה. יש פרטים שפרסום שלהן יהוו פגיעה בחקירה. אותן בנות הותקפו על ידי מספר רב של נערות ונערים, כרגע לא נוכל להרחיב מעבר לזה. החשודות - חשודות בתקיפה ומשם נמשיך. אם יעלו עבירות נוספות שנצטרך ליחס אז אנחנו נייחס, הייתה היכרות בין התוקפות לנתקפות".

בהנהגת ההורים הארצית יחד עם הנהגת ההורים העירונית בקריית גת גינו בחומרה את האירוע. "אנו קוראים לגורמי החקירה למצות את הדין עם כל מי שיימצא אשם בתקיפה ופונים לעירייה ולגורמי החינוך והרווחה בעיר לטפל בנחישות בפרשה, לשוחח עם התלמידים ולתמוך במותקפות".

מהנהלת בית הספר שבו התרחש האירוע החמור נמסר כי הם משתפים פעולה עם המשטרה. בהודעה ששלחה מנהלת בית הספר, ציפי בן טולילה, להורים ולתלמידים נכתב: "אתמול היה אירוע אלימות בעיר. שתי נערות מחוץ לעיר ניסו להיכנס לשטח בית הספר שלנו ולא הורשו להיכנס ע"י המאבטחים. יתרה מזאת, צוות בית הספר הזמין את המשטרה, ששוחחה עם הנערות ושיחררה אותן".

בהמשך ההודעה נכתב כי "מאוחר יותר, הנערות חיכו לשתי התלמידות שלנו וביחד עם עוד נערים ונערות מחוץ לעיר, הם היכו את שתי התלמידות. האירוע קרה מחוץ לבית הספר ולאחר שעות הלימודים. אנו מחויבים ופועלים לשמירה על המוגנות של כלל תלמידי בית הספר. כמו כן, אנו משתפים פעולה עם המשטרה והדוברות".