גבר אותר ללא רוח חיים בדירה בשרון; אישה נורתה למוות ברמלה

הגבר אותר בדירה במועצה אזורית דרום השרון, כשהוא מחוסר הכרה וללא סימני חיים. כוחות מד"א קבעו את מותו במקום, המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. כמו כן, נקבע מותה של תושבת ג'ואריש שנפצעה אמש באורח קשה באירוע ירי ברמלה

זמן צפייה: 00:15

חשד לרצח: גבר כבן 30 אותר הבוקר (שני) ללא רוח חיים בדירה במועצה אזורית דרום השרון. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. כמו כן, ממשטרת ישראל נמסר כי הבוקר נקבע מותה של תושבת ג'ואריש שנפצעה אמש באורח קשה בעיר רמלה, כתוצאה מירי בין משפחות.

ממד"א נמסר כי בשעה 06:56 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב ירקון על גבר שנמצא מחוסר הכרה בדירה במועצה, ומותו נקבע במקום. חובש רפואת חירום במד"א, אייל עטיה, סיפר: "חברנו לכוחות המשטרה וראינו גבר כבן 30 כשהוא מחוסר הכרה וללא סימני חיים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מד"א זירת הרצח בדרום השרון
זירת הרצח בדרום השרון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מנכ"לית שדולת הנשים, טל הוכמן, מסרה: "אימאן אבו גאנם, בת 31 בסך הכל, היא האישה ה-13 שנרצחה מתחילת השנה - בשכונה שלה ובמקום שאמור להיות הכי בטוח. מתחילת המלחמה 20 נשים נרצחו בישראל. זו יכולה להיות כל אחת מאיתנו. המלחמה מביאה איתה עלייה במקרי האלימות והרצח של נשים ועל גורמי אכיפת החוק לאכוף ולטפל במקרים הללו באופן שירתיע את החברה, כולל רגולציה מחמירה על כלי נשק במרחב האזרחי".