חיפה: גבר נעצר בחשד שהכה את אשתו ופצע אותה קשה

תושב העיר בן 57 נעצר לאחר שהתקבל דיווח על אלימות במשפחה, המשטרה תבקש להאריך את מעצרו. האישה פונתה לבי"ח רמב"ם במצב קשה והיא מורדמת ומונשמת

זמן צפייה: 00:49

משטרת ישראל מתכוונת לבקש היום (ראשון) את הארכת מעצרו של תושב חיפה בן 57 שחשוד כי תקף את אשתו, גם היא בת 57, וגרם לה חבלות קשות. הגבר נעצר אמש בביתם של הזוג לאחר שהתקבל במשטרה דיווח על אלימות במשפחה. האישה פונתה לבית חולים רמב"ם בחיפה והיא מורדמת ומונשמת.

עם קבלת הדיווח הגיעו שוטרי טירת כרמל למקום והחלו בפעולות חקירה ראשוניות, החשוד נעצר במקום. על פי גורמי רפואה, האישה פונתה מדירתם במצב קשה למרכז הרפואי רמב"ם ואושפזה במחלקת טיפול נמרץ. כאמור, המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בחיפה.

ד"ר אסף מילר, מנהל מחלקת טיפול נמרץ פנימי ברמב"ם עידכן במצבה: "היום בשעות הבוקר הגיעה לבית החולים גברת שסבלה מפגיעה רב מערכתית, קרוב לוודאי על רקע אלימות בתוך המשפחה. היא נזקקה לניתוח ולאחר מכן הגיעה אלינו ליחידה לטיפול נמרץ. נכון לכרגע מצב יציב, היא מונשמת ומורדמת, ואני מקווה שבמהלך היום נוכל להפסיק את תרופות ההרדמה ולהתקדם איתה במבחינה נשימתית ואולי אפילו להעיר אותה ולגמול אותה ממכונת ההנשמה".

מרמב"ם נמסר: "אל חדר ההלם בקריה הרפואית רמב"ם הובאה אישה כבת 57 כשהיא סובלת מחבלות קשות בכל חלקי גופה. המטופלת עברה סדרת ניתוחים במהלך השעות האחרונות וכעת מצבה מוגדר קשה. היא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ פנימי כשהיא מורדמת ומונשמת".