חשד לרצח בנגב: בן 14 נורה במהלך נסיעה ונהרג, הרכב סטה והתהפך

צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של הנער, עומר אלאעסם, ופינה לבית החולים שני קטינים נוספים שנפצעו באורח קשה ובינוני. גבר שנפצע מהירי באורח קל התפנה עצמאית לקבלת טיפול. כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה, מחלף שרה בכביש 40, והחלו בחקירת המקרה

ניידת בזירת התאונה
ניידת בזירת התאונה | צילום: דוברות המשטרה

חשד לרצח: נער בן 14 נהרג הערב (חמישי) לאחר שירי בוצע לעבר הרכב בו נסע סמוך למחלף שרה בכביש 40 בנגב. לפי פרטי החקירה הראשונית של המשטרה, הרכב סטה בעקבות הירי לשולי הכביש והתהפך בשטח עפר. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של הנער, עומר אלאעסם.

בנוסף, הצוות הרפואי פינה לבית החולים סורוקה בבאר שבע שני נוסעים נוספים, קטינים, שהיו ברכב ונפצעו באורח קשה ובינוני. פצוע נוסף שנפצע מהירי פינה את עצמו לקבלת טיפול כשהוא במצב קל. כלל הנפגעים באירוע הם תושבי פזורת אלעאסם.

עם קבלת הדיווח על האירוע כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה, אספו ראיות וממצאים וביצעו פעולות נוספות על מנת לאתר חשודים מעורבים. מפקד מרחב הנגב תנ"צ אפי שימן קיים הערכת מצב בזירה, במהלכה הנחה על פעולות חקירה מיידיות לאיתור חשודים מעורבים, ובהתאם להחלטת מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב הנגב.

עומר אלאעסם, שנורה למוות
עומר אלאעסם, שנורה למוות

מוקדם יותר היום אותר גבר כבן 30 ללא רוח חיים ברחוב אברהם לייסין בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה איתרו את הקורבן עם פצעי ירי, כשהוא ללא סימני חיים - ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.