3 נעצרו בחשד שסחרו בעובדות זרות לביצוע עבירות מין

על פי החשד, מנכ"ל חברה לשירותי ניקיון ושני עובדיו העסיקו נתינות זרות מאוקראינה ומרוסיה מחוץ לחוק וסחרו בהן. עוד עלה מהחקירה כי השלושה חשודים בביצוע עבירות כלכליות ועבירות נוספות

אזיקים

הותר היום (חמישי) לפרסום כי שלושה גברים, תושבי המרכז, נעצרו בחשד לביצוע עבירות מין בעובדות זרות, נתינות אוקראינה ורוסיה, אותן העסיקו בניגוד לחוק. על פי החשד שעלה מהחקירה, השלושה, מנכ"ל חברה לשירותי ניקיון ושני עובדיו, העסיקו את העובדות שלא כדין וסחרו בהן לביצוע עבירות מין.

עוד עלה מהחקירה כי השלושה חשודים בביצוע עבירות כלכליות ועבירות נוספות. הם נעצרו לפני כחודש ומעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בראשון לציון. אתמול הוארך מעצרם של הגברים בשבעה ימים נוספים, בערער שנדון היום בבית המשפט המחוזי בעניינו של אחד הגברים, קיצר בית המשפט את הארכת מעצרו לשישה ימים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

תרגילי העוקץ של חברות ההובלה נחשפים

טרגדיה באשדוד: בן 12 נפל אל מותו מביתו שבקומה החמישית

נפתח מרכז יום רב תכליתי לחולי אלצהיימר, צמוד לביה"ח תל השומר

לפני כחודש גזר בית משפט השלום בתל אביב עשרה חודשי מאסר בפועל וכן קנס על חוקר לשעבר בימ"ר תל אביב, שהורשע בגין ארבעה אישומים של הפרת אמונים והשמדת ראייה. בדברי בית המשפט נכתב כי "הוא שם עצמו בניגוד עניינים מהותי בין תפקידו וחובותיו במשטרת ישראל, לבין סיפוקו האישי וצרכיו". זאת, בעקבות קשר שניהל עם חמש נשים, חלקן נשים בזנות, ששהו במקלט והוכרו כקורבנות סחר בבני אדם.

בית המשפט קבע כי "מעשיו של הנאשם מהווים פגיעה קשה באמון הציבור במשטרה, שעה שמי שאמון על האינטרס הציבורי מכניס עצמו לניגוד עניינים חריף, כאשר הוא מעדיף את האינטרסים האישיים שלו על פני האינטרס הציבורי אותו הוא משרת".