בכיר בשירותי הכבאות נחקר בחשד לשורת הטרדות מיניות של עובדות

התלונה הראשונה הוגשה לפני למעלה משנה, אך לפני כמה חודשים הוא זכה לקידום. החקירה הועברה ליחידת להב 433 לאחר שהתברר שמדובר בחשדות חמורים לפלילים. פרקליטו: "לא היה ולא נברא. רכילות"

זמן צפייה: 01:07

בכיר מאוד בשירותי הכבאות נחקר היום (שלישי) במשך שעות ביחידת להב 433 בחשד לשורת הטרדות מיניות של עובדות תחתיו. בתום החקירה, הוצא הבכיר לחופשה ונאמר לו שלא יחזור לתפקידו, תפקיד בכיר מאוד בשירותי הכבאות וההצלה. אף שכבר לפני יותר משנה הוגשה נגדו התלונה הראשונה, לפני כמה חודשים החליט נציב הכבאות לקדם את הבכיר בתפקידו.

התלונה הראשונה נגדו הוגשה לפני מעל לשנה לנציבות שירות המדינה, ובתחילה התבצעה בדיקה משמעתית בנושא. במרוצת הזמן, לאחר שהבינו בנציבות כי מדובר בחשדות חמורים לפלילים, החקירה הפכה לפלילית וסמויה והועברה ליחידת להב 433. חקירתו היום, כאמור, נמשכה שעות ארוכות.

עו"ד אבי אמר, סנגורו של הבכיר בשירותי הכבאות, מסר כי: "מרשי שוחרר לאחר חקירה קצרה. הטענות נבחנו בעבר והוחלט על ידי פרקליטות מחוז חיפה לסגור את התיק. ראוי לומר כי התיק נסגר חרף מאמצים של הרשות ומאמצים יוצאי דופן להשיג ראיות נגדו. עבירות המין שיוחסו לו לא היו ולא נבראו, זו רכילות אשר מרשי נפגע ממנה. מרשי יצא ביוזמתו לחופשה. כמו פעם שעברה התיק ייסגר אלא שהפעם, מרשי ימצה את הדין עם האחראים לנסיונות הכושלים לפגוע בו".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

סגן יו"ר מועצת באר טוביה יועמד לדין בגין הטרדה מינית

"דרש ממנה לחבק אותו": אישום נגד צעיר בגין אונס ילדה בת ארבע

בעקבות פרסום חדשות 13: הדיקן שהטריד לא ישוב ללמד

שירותי כבאות והצלה, אילוסטרציה
שירותי כבאות והצלה, אילוסטרציה | צילום: חדשות 13

בסוף מאי נודע כי סגן ראש מועצת באר טוביה, מנחם מעודי, יועמד לדין באשמת ביצוע מעשה מגונה והטרדה מינית של עובדת המועצה, וכן בגין הפרת אמונים. זאת, כפוף לשימוע ועל פי החלטת פרקליטות מחוז הדרום.

סגן ראש המועצה נחקר באזהרה ושוחרר בתנאים מגבילים, במסגרתם הורחק מבניין המועצה. מהחקירה עלה כי ההטרדות נמשכו כחודשיים, למרות שהעובדת ביקשה ממנו מספר פעמים להפסיק. בחקירתה סיפרה המתלוננת:
הוא נהג להגיע אליי למשרד לעתים תכופות וניצל את העובדה שהייתי במצוקה באותה תקופה. הוא נישק אותי שוב ושוב וניסה לגעת בי למרות שביקשתי ממנו להפסיק".

סנגורו, עו"ד אבי חימי, מסר בתגובה: "מדובר באירוע מינורי אשר נופח מעבר לכל פרופורציה. מרשי סומך את ידיו ובטוח שמשטרת ישראל תגיע לחקר האמת ותסגור את התיק ללא אשמה".