רצח בקריית אתא: צעירה נדקרה למוות - בעלה הסגיר עצמו למשטרה

בת 29 אותרה בביתה על-ידי כוחות מד"א ומשטרה כשהיא ללא רוח חיים, ונאלצו לקבוע את מותה בן זוגה החשוד ברצח נעצר ונלקח לחקירה. מנכ"לית שדולת הנשים: "הקואליציה הפילה את חוק האיזוק האלקטרוני והחליטה בהצבעה אחת להפקיר את הנשים, התוצאות בשטח"

זמן צפייה: 00:10

צעירה בת 29 נרצחה הערב (שישי) בדקירות בביתה ברחוב יוספטל שבקריית אתא. לאחר מצוד אחר החשוד, בעלה בן ה-39 הסגיר עצמו למשטרה והוא מובא בשעה זו לחקירה.

כוחות מד"א ומשטרה שהגיעו לזירה מצאו הדירה נעולה. לאחר שפרצו אליה, אותרה הצעירה כשהיא ללא סימני חיים ונאלצו בתום פעולות החייאה לקבוע את מותה. פראמדיק מד"א חגי קולטון וחובש רפואת חירום במד"א אמיר סלומון סיפרו: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה והכיבוי שפרצו את הדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותה".

שוטרים בזירת הרצח בקריית אתא
שוטרים בזירת הרצח בקריית אתא | צילום: דוברות המשטרה

הדס דניאלי ילין, מנכ"לית שדולת הנשים, מסרה בתגובה לרצח: "אנחנו מסרבות להאמין שאנחנו נאלצות שוב להספיד אישה נוספת שנרצחה. שלוש נשים בהפרש של שבוע. שמונה נשים שנרצחו מתחילת שנה. עלייה חדה ביחס לשנה הקודמת. באותו שבוע שבמהלכו הקואליציה הפילה את חוק האיזוק האלקטרוני, חוק מציל חיים. הממשלה החליטה בהצבעה אחת להפקיר את הנשים, והתוצאות בשטח. כבר נגמרו לנו המילים. האם הממשלה תשמע הפעם את הזעקה שלנו? או שהם עסוקים מדי בריסוק מערכת המשפט? השר בן גביר, אתה שעצרת את הצעת החוק- זו המשמרת שלך. בחרת להפקיר את דמן של הנשים. אנחנו קוראות לך לקחת אחריות ולנקוט בפעולות חירום מידיות להתמודדות עם המצב".