החשוד ברצח מאיה ווישניאק ברמת גן: עמית אלמוג בן ה-21

הותר לפרסום שמו של הצעיר שחנק למוות את בת זוגו • הוריה של הצעירה ספדו לה והזהירו: "זה יכול לקרות לכל אחת". אביה הוסיף: "שני עיוורים יזכו לראות בזכות הקרניות שמאיה תרמה להם"

זמן צפייה: 04:21

עמית אלמוג, בן 21 מרמת גן, הוא החשוד ברצח בת זוגו מאיה ווישניאק ברמת גן - כך הותר היום (שלישי) לפרסום.

בתוך כך, בני משפחתה של ווישניאק ספדו לה בהצהרה מיוחדת שנתנו לתקשורת. אמה אמרה בפתח דבריה כי "אם זה קרה לנו זה יכול לקרות לכל אחד ואחת. מתוך האסון הגדול שנפל עלינו בחרנו לצאת עם מסר של תקווה ושינוי, ולא לשקוע באסון הנורא".

אמה המשיכה וסיפרה עליה כי היא הייתה "נפש חופשייה שלימדה את כולנו שאין דבר רחוק מדי, קשה מדי או בלתי אפשרי. היא הציבה לעצמה יעדים לא תמיד שגרתיים. ידעה לחשוב באופן מקורי מחוץ לקופסה. ילדה של אושר, של שיחות ארוכות ועמוקות. זכיתי ללמד אותך, להכין אותך לעולם, לבטוח באנשים ולהנות. ראיתי איך את מתלהבת מכל מה שתכננת וחלמת ועכשיו מה יהיה?".

לכתבות נוספות בנושא >> 

"מלאת אהבה": מאיה ווישניאק בת ה-22 נרצחה ע"י בן זוגה ברמת גן

החשוד ברצח זוגתו ברמת גן: "שמעתי קולות שאמרו לי לעשות את זה"

חשד לרצח ברמת גן: בת 21 נחנקה למוות – בן זוגה נעצר

מאיה וישנייק, שנרצחה ע''י בן זוגה באורנית
מאיה וישנייק, שנרצחה ע''י בן זוגה באורנית | צילום: באדיבות המשפחה

אביה של הצעירה אמר גם הוא דברים, וסיפר כי היא הייתה אומרת לו "'אבא יש לי תוכניות לעשר שנים קדימה', והייתי אומר לה 'מאיה איך את עושה את כל הדברים האלה?'. היא הייתה אומרת לי משפט שחוזר על עצמו כל הזמן - 'אני מאיה ואתם לא'. לפני יומיים נפרדנו ממנה. הייחודיות שלה, והרצון שלה לתת ולתרום, כבר בגיל התיכון היא עשתה כרטיס אדי. שני עיוורים יזכו לראות בזכות הקרניות שמאיה תורמת להם, ושיראו את החיים וורודים".

"לכל ההורים שצופים בנו, לכל האמהות ולכל האבות, חשוב שתפנימו - זה יכול לקרות לצערנו לכל אחד", הוסיף.

אחריו, אחותה של מאיה אמרה גם היא דברים: "מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו בעצם תאומות, מחוברות בלב ובנפש. אנחנו לא צריכות מילים רק מבטים. פרצוף אחד שלך ואני יודעת את כל מה שאת רוצה להגיד לי.. את משלימה אותי, החצי הספונטני, היצירתי. אני רואה את החברים שלך שיושבים, ורק מחכה שתרדי למטה במדרגות ותצחקי".

מאיה ווישניאק שנרצחה על ידי בן זוגה ברמת גן
מאיה ווישניאק שנרצחה על ידי בן זוגה ברמת גן | צילום: באדיבות המשפחה

"אני מבטיחה לך שנשאר משפחה מאושרת ותומכת. כשאני מנסה לישון אני מתעוררת אחרי כמה דקות ומקווה שזה רק חלום. אני אוהבת אותך, את אף פעם לא תהיי חלק מהסטטיסטיקה", אמרה.

אחיה סיפר כי "מאיה היתה מאוד חכמה, הייתה לה חוכמת חיים לא מהעולם הזה. ידעה לקרוא מצבים ואיך לדבר עם אנשים. כמה שאני עצוב שאני לא אראה אותך יותר". אחותה הקטנה אמרה עליה כי "מאיה היא חלק מכולנו. היא מה שהפכה את כולם פה למי שאנחנו. היא לימדה אותנו כשהיינו קטנים ואני לא אשכח אותה. היא תמיד תישאר חלק מהלב שלנו".