"סע יא שמאלני מסריח": נהג המונית בן ה-70 שהותקף ללא סיבה

האווירה העכורה והאלימה שמרחפת מעל המדינה בחודשים האחרונים מחלחלת לכל פינה. שלמה יצחקי הגיע עם המונית שלו לנסיעה שגרתית בצפון תל אביב, אך נפל קורבן לתקיפה אלימה מצד אדם שעלה למונית עם בתו הקטנה - שהייתה עדה לאלימות האכזרית מצד אביה. "אני לא יודע למה התחיל לקלל, אני מקווה רק לא להיתקל בנוסעים כאלה פעם נוספת"

זמן צפייה: 02:51

שלמה יצחקי, נהג מונית בן 70, הותקף אתמול (ראשון) על ידי נוסע שאסף בצפון תל אביב, אשר שבר לו את האף ובנוסף הוא נזקק לתפרים במצח. האירוע החל לאחר שהנוסע, שהיה עם בתו הקטנה, לא היה מרוצה מהמקום בו עמדה המונית, והשתמש בקללות ומילים פוגעניות כלפיו במהלך ויכוח, כאשר התוקף טען כי לא חיכה לו במקום שקבעו - ואז קרא לו: "סע יא שמאלני מסריח".

כאשר נהג המונית ביקש מהנוסע לצאת מרכבו, הנוסע יצא והשאיר את דלת המונית פתוחה, וכאשר יצא נהג המונית על מנת לסגור את הדלת - הוא הותקף באלימות על ידי הנוסע. נהג המונית סיפר: "אני לא יודע למה הוא התחיל לקלל, אני רק מקווה שלעולם לא אתקל בנוסעים כאלה".

Captureשלמה יצחקי, נהג המונית שהותקף בתל אביב
שלמה יצחקי, נהג המונית שהותקף בתל אביב | צילום: חדשות 13

עוד סיפר יצחקי: "הוא התחיל עם אגרופים ומכות, והילדה עומדת לידו, היא התחילה לבכות ולצרוח". בשיחה עם חדשות 13 טען התוקף כי "הנהג יצא אליי עם שוקר ואלת בייסבול", אך הוסיף: "למרות זאת אני מתנצל על הקללות".