בשבוע הבא: עימות צפוי להתקיים בין אייל גולן למתלוננות נגדו

פרסום ראשון: לאחר העימות בין אחת המתלוננות לבין מקורבו של הזמר, החשוד בעבירות מין חמורות, לחדשות 13 נודע כי בעוד כשבוע ייערך עימות בין גולן עצמו לבין המתלוננות

זמן צפייה: 01:13

פרסום ראשון: בשבוע הבא צפוי להתקיים עימות בין הזמר אייל גולן למתלוננות נגדו, כך נודע היום (ראשון) לחדשות 13. כזכור, לפני כשבוע וחצי נערך עימות בין אחת המתלוננות לבין מקורבו של גולן, ט', החשוד בעבירות מין חמורות, ובמהלכו הטיחה בו המתלוננת נ' כי הוא ניצל אותה, ואף קראה לו "אדם חולה".

מקורבו של גולן חשוד כי לפני עשור הביא במרמה לחדרו את שתי המתלוננות, ושם ביצע באחת מהן זממו. במהלך העימות אמר החשוד למתלוננת: "אני בכלל לא מכיר אותך, את שקרנית ומנסה לסחוט ממנה כספים. את הייתי נותן לך כסף בתביעה האזרחית היית מוחקת את התלונה". המתלוננת ענתה לו: "אתה שיקרת לי, ניצלת את התמימות שלי. לקחת אותי במרמה לחדר בבית מלון ושם עשית לי מה שעשית".

עו"ד טל גבאי מסר בשמו של אייל גולן על העימות הצפוי עם ט' ונ': "לא בכדי אנחנו אלה שפנינו באופן רשמי למשטרה בדרישה לזמן את המתלוננות לעימות עם אייל, שבטוח באופן מלא כי לא נפל רבב במעשיו. בניגוד ליכולת שלהן לפזר טענות כוזבות וסותרות בכל מקום בזמן שאנו מנועים מלהגיב, הרי שבעימות מול אייל שהיה שם ויודע את האמת זה כבר סיפור אחר. אנחנו בטוחים כי הצדק יצא לאור וכי תיק החקירה ייסגר מחוסר אשמה".

יום הולדת אייל גולן
אייל גולן | צילום: ראובן שניידר

כזכור, לפני כארבעה חודשים, ושמונה שנים לאחר שהתיק נגד אייל גולן ומעורבים נוספים נסגר, עורכות הדין המייצגות שתיים מהמתלוננות הגישו לפרקליטות ערר נגד סגירת התיק. המתלוננת נ' סיפרה אז במהדורה המרכזית על תחושותיה: "הבן אדם הזה מבחינתי הוא השטן. אנחנו נלחמות כדי שהוא ישלם את המחיר, כי מגיע לו. כי הוא עשה מעשים איומים והוא נתן לחברים שלו את הלגיטימציה ואת היכולת ואת המקום לפגוע בנו. הוא לא ראוי להיות מושא להערצה".

לפני כחודשיים, כשהיא מלווה בעורכות דינה, הגיעה נ' לעימות מול מושיקו שם טוב, שהיה כדורגלן בליגות הנמוכות וחבר בפמליה שהקיפה את הזמר המפורסם. הוא טען שיחסי המין היו בהסכמה, אך על פי החשד הוא סיפק לקטינות המעורבות סמים ואלכוהול. "היא הצליחה לעמוד מול מי שפגע בה בצורה איתנה".