הצעירות שתובעות את אייל גולן טוענות: "שילם דמי שתיקה לאביו"

פרסום ראשון: התובעות טוענות כי מקורב לזמר חשף בפניהן שחברת "ליאם הפקות" שבבעלות גולן שילמה מאות אלפי שקלים במשך השנים לאשתו של דני ביטון, במסווה של משכורת חודשית בסך 7,000 שקל

זמן צפייה: 04:08

הצעירות שתובעות את אייל גולן טוענות כי הזמר שילם לאביו דני ביטון דמי שתיקה עבור הודאתו באשמה בפרשה שבה היו מעורבים השניים – כך פורסם הערב (חמישי) לראשונה בחדשות 13. לדבריהן, מדובר במאות אלפי שקלים שעברו במשך השנים.

לפי טענתן, המבוססת לדבריהן מדברי אדם המקורב לזמר, הכסף הועבר, בחתימת גולן, באמצעות משכורת חודשית בסך 7,000 שקלים מ"ליאם הפקות" שבבעלות גולן לסימי ביטון, אשתו של אביו, במשך שנים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

תוצאות סופיות: לפיד איבד מנדט לליברמן; אין שינוי במפת הגושים

משרד הבריאות מקדם הקלות נוספות: נשקלת הגדלת התפוסה באולמות

פייזר החלה בניסוי לחיסון ילדים בני פחות מ-12 מפני קורונה

אייל גולן
אייל גולן | צילום: צילום מסך -

כעת, עם פתיחת המשפט, מבקשות התובעות מבית המשפט לחייב את גולן לחשוף את חשבונות הבנק של "ליאם הפקות". בבקשה נכתב כי העברת הכספים בוצעה החל משנת 2013, כשהתפוצצה הפרשה, ועד לשנה האחרונה. לדבריהן, מאות אלפי שקלים של דמי שתיקה הוסוו כמשכורת.

אם הטענה נכונה, מדובר לכאורה בעבירה פלילית. נגד ביטון, כידוע, הוגש כתב אישום חמור על ניצול מיני וסרסור במעריצות למעשי זנות. הוא הודה במסגרת עסקת טיעון בעבירות ונשלח למאסר של שנתיים.

דני ביטון
דני ביטון | צילום: חדשות 13

עורכת הדין הילה נויבך מאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית אמרה כי "נלחמנו כדי שהדיון הזה יתנהל בדלתיים פתוחות כמו שהן רוצות, ואנחנו מאוד מקוות שהן ישיגו את מה שהן מבקשות, יקבלו את ההזדמנות להשמיע את הקול שלהן, שסוף סוף הציבור ישמע את הסיפור מנקודת המבט שלהן".

מליאם הפקות נמסר בתגובה: "זו עלילת דם, שקר וכזב, לא היה ולא נברא". סימי ביטון הכחישה בפני חדשות 13 את הדברים.