הפיצוץ הקטלני באשדוד: שני בעלי המפעל חשודים בהמתה בקלות דעת

מעצרם של שני האחים, שמנהלים את המקום שבו נהרגו שני פועלים, הוארך בשבוע. נציג המשטרה ציין כי הם חשודים גם בניהול עסק ללא רישיון. "המפעל פועל בצורה לא תקינה ומסוכנת"

בעלי המפעל באשדוד שהיה בו הפיצוץ
בעלי המפעל באשדוד שהיה בו הפיצוץ | צילום: חדשות 13

הפיצוץ הקטלני באשדוד: בית המשפט האריך היום (רביעי) בשבוע את מעצרם של שני בעלי המפעל, אחים בשנות ה-40 לחייהם, החשודים בהמתה בקלות דעת, חבלה ברשלנות וניהול עסק ללא רישיון. נציג המשטרה אמר בדיון כי "עדיין לא יודעים מה קרה בדיוק. המפעל פועל בצורה לא תקינה ומסוכנת". לדבריו, אף קיים חשש כי השניים ינסו לשבש את החקירה.

אתמול נהרגו שני פועלים כבני 30, בהם פלסטיני מהשטחים ועובד זר, ושניים נוספים נפצעו, כאשר אחד מהם בינוני-קשה, בפיצוץ שאירע במפעל מתכות שנמצא באזור התעשייה בעיר אשדוד כתוצאה מריתוך של מיכל גז, כפי שעלה מחקירת המשטרה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תומכי נתניהו לאם שכולה בקיסריה: "הבן שלך מתהפך בקבר" • תיעוד

הורים מהנגב חשודים בהתעללות בבנם בן הארבעה חודשים

סקר חדשות 13: יותר מרבע מהישראלים לא יסכימו להתחסן לקורונה

צוות מד"א שהגיע למקום, קבע כאמור את מותם של השניים, ופינה גבר נוסף כבן 40 לבית החולים אסותא בעיר עם חבלות בגפיים. כמו כן, פצוע נוסף פונה באופן עצמאי. כוחות המשטרה שהגיעו לזירה פתחו בסריקות, במהלכן לא נמצאו פועלים לכודים נוספים במפעל.

אנשי מד"א, מתן כהן ומיכאל ארליכמן, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו הרס. גבר כבן 35 חולץ על ידי אנשים במקום כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעה קשה ברגל. הם הכניסו אותו לרכב פרטי ויצאו איתו לחבירה איתנו. העלנו אותו לאמבולנס ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים, תוך טיפול מציל חיים כשמצבו בינוני ובהמשך הוא הורדם". עוד הוסיפו הפרמדיקים כי "במקום האירוע אותרו שני גברים כבני 40 מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית קשה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם במקום".