מאסר עולם נגזר על אלירן מלול שרצח את זוגתו מיכל סלה

מלול, שהורשע ברצח בנסיבות מחמירות מיכל סלה לפני כשנתיים, ישלם לבתם המשותפת של השניים את הפיצוי המקסימלי הקבוע בחוק - 258 אלף שקל. "הייתי שמח להחזיר את הגלגל לאחור", אמר בדיון

זמן צפייה: 06:45

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (ראשון) מאסר עולם לאלירן מלול, שהורשע ברצח בנסיבות מחמירות של מיכל סלה לפני כשנתיים. כפי שסוכם בין הצדדים, מלול ישלם לבתם המשותפת את הפיצוי המקסימלי הקבוע בחוק - 258 אלף שקלים.

במהלך הדיון הביע מלול חרטה ואמר כי "הייתי שמח אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור ולמנוע את הטרגדיה הקשה, אבל לצערי אני לא יכול. אני רוצה להתנצל בפני המשפחה". לבתו בת ה-3 אמר: "יפה שלי, כואב לי מאוד שאת גדלה לטרגדיה הקשה הזו אבל אני בטוח שיהיו לך כוחות לצמוח. אבא אוהב אותך ותמיד יהיה איתך". הרוצח אף הודה לאחותה של מיכל, ליאת, על שהיא מגדלת את בתו.

מיכל סלה
מיכל סלה | צילום: חדשות 13

אחותה של מיכל, לילי בן עמי, פנתה למלול ואמרה לו: "אלירן, חסכנו לך את התיאורים הקשים. הרסת לה, הרסת לנו את החיים. הפסיכולוגית של הילדים אמרה שילדה שרואה את אימה נפגעת רואה את הפגיעה בעצמה. ילד קטן שחווה דבר כזה זה חרדות נטישה. אני מניחה שזה לא מזיז לך, אכפת לך מעצמך ומהשם שלך. אפילו לא טרחת עד היום לספר מה הילדה ראתה בזירה - עד כדי כך אתה קר לב".

"כמה אכזרי אתה יכול להיות שלא סיפרת מה קרה לבת שלך בזמן הרצח, 17 שעות. אנחנו אפילו לא יודעים איפה היא הייתה. כמה קטן ושפל אתה יכול להיות. כמה חלש אתה. איזה אפס, חלשלוש, זה מי שאתה. לעולם לא ישכחו את מה שעשית למיכל ולבת שלה ולעולם היא לא תהיה הבת שלך. גם לפי החוק פה אחד - אלירן מלול כבר לא האפוטרופוס".

מלול הורשע באוקטובר האחרון על ידי בית המשפט. ראש הרכב השופטים במשפט, השופט ארנון דראל, אמר אז: "דבר לא יחזיר את מי שאיננה עימנו עוד. תקוותנו כי ההכרעה תתרום למאבק באלימות נגד נשים". בני משפחת סלה פרצו בבכי עם השמעת פסק הדין.

לאחר ההרשעה, מלול הודיע לבית המשפט כי הוא מוכן לשלם את סכום הפיצוי המקסימלי לבתם המשותפת, שעומד על 258 אלף שקלים. זאת, במטרה למנוע ממשפחת סלה להגיע לדיון בית המשפט ולספר על הנזק שנגרם להם עקב הירצחה של מיכל.

כזכור, כתב האישום הוגש נגד מלול בסוף 2019, לפיו מלול הכה את סלה כאשר השניים היו בביתם שבמוצא. לאחר מכן, לקח סכין מטבח, גרר אותה מחדר בתם התינוקת ודקר אותה 11 פעמים. בכתב האישום נכתב כי הוא תקף אותה "באכזריות מיוחדת".