דוחף ומכה בחוזקה: צעיר הואשם בתקיפת קשישים בקריית גת • תיעוד

בסרטון מצלמות האבטחה נראה הצעיר ניגש לבן ה-80 ההולך ברחוב, מפיל אותו לרצפה והולם בו באגרופיו - ללא כל התגרות מצדו. לדברי המשטרה, בשבועות האחרונים תקף הנאשם שלושה קשישים ללא סיבה

זמן צפייה: 00:27

דוחף ומכה בחוזקה - ללא כל התגרות: המשטרה הגישה היום (רביעי) נגד תוקף הקשישים הסדרתי בקריית גת - ימים ספורים לאחר שנעצר בחשד לתקיפת מבוגרים בעיר. מהמשטרה נמסר כי עד כה דיווחו שלושה קשישים כי נפלו קורבן לאלימותו הקשה של התוקף, שהיכה אותם ללא סיבה או התגרות מצדם. בסרטון נראה המואשם בתקיפות כשהוא ניגש לקשיש כבן 80, מכה בו בחוזקה ומטיח אותו על הרצפה כשהוא חובט בו באגרופיו.

לדברי המשטרה, החשוד חלף על פני הקשיש בן ה-80 ביום ראשון וכאמור, הכה בגבו ובפניו בחוזקה. הוא לא הפסיק גם כשנפל הקשיש על הרצפה ובהמשך גרר אותו ברחוב, עד ששכנים החלו לצעוק לעברו. רק אז עזב הצעיר את המקום.

תיעוד של תקיפת עובר אורח בקרית גת
תיעוד של תקיפת עובר אורח בקרית גת | צילום: דוברות המשטרה

לכתבות נוספות בחדשות 13:

חשד: הונתה קשיש עיוור, סיממה אותו ויצאה לשופינג על חשבונו

ארבעה נעצרו בחשד שהונו קשישה וסחטו ממנה 100 אלף שקלים

בעקבות תחקיר "ברקוד": עוכב לחקירה זוג בחשד להונאת קשישים

מכתב האישום עולה כי יום קודם לכן, תקף הנאשם קשישה שישבה על ספסל סמוך למקום מגוריה עם כלבה. לדבריה, היא קמה ממקומה על מנת להשקות את הכלב ואז חלף על פניה הצעיר שהעיר לה: "מה נשמע רוסיה, הכל בסדר?" היא התעלמה ממנו, והוא בתגובה ירק בפניה ובעט ברגלה בחוזקה. כאשר כלבה של הקשישה החל לנבוח, הצעיר ברח מהמקום.

כשבועיים קודם לכן תקף הנאשם, שוב ללא סיבה, קשישה נוספת בת 77 לאחר שהבחין בה כשהיא מתהלכת בסיוע הליכון בחצר בניין מגוריה. מעדותה עולה כי הנאשם היכה בגבה במכת אגרוף, כפי שאירע במקרים הנוספים שתוארו, ללא כל התגרות או היכרות ביניהם.

קשיש, אילוסטרציה
קשיש, אילוסטרציה | צילום: GettyImages/אימג'בנק

עוד עולה מדברי המשטרה כי אותו צעיר תקף קשישה נוספת, בת 77, לאחר שהבחין בה הולכת בסיוע הליכון בחצר בניין מגוריה. מעדותה עולה כי הוא היכה אותה בגבה באמצעות אגרופו, גם הפעם ללא כל התגרות.

משטרת ישראל ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים, וכן מסרה כי "מדובר במקרי אלימות חמורים, במהלכם תקף החשוד ללא כל סיבה קשישים עוברי אורח תמימים שנקלעו לדרכו, אף מבלי התחשב במצבם הרפואי. פעולות איתור וחקירה מהירות שבוצעו, הובילו להגשת כתב אישום מפורט תוך זמן קצר".