שני נחשי פיתון נמצאו בדירה במבשרת ציון - בן 23 נעצר

בחיפוש בביתו של הצעיר נמצאו נחש פיתון בורמזי ונחש פיתון מרושת כשהם מוחזקים בניגוד לחוק, והוא חשוד בהתעללות בבעלי חיים ובאי נקיטת אמצעי זהירות בהחזקת חיה. עוד נמצאו במהלך החיפוש אמצעי לחימה וחומר החשוד כסם

זמן צפייה: 01:35

צעיר 23 ממבשרת ציון ממבשרת ציון נעצר הבוקר (ראשון) בחשד שהחזיק וסחר בנחשים מסוג פיתון בורמזי ופיתון מרושת בניגוד לחוק. שוטרי המדור להגנת הסביבה יחד עם פקחי רשות הטבע והגנים פשטו על ביתו של הצעיר הבוקר, שם איתרו את בעלי החיים המדוברים. בנוסף, נמצאו בבית אמצעי לחימה וחומר החשוד כסם.

בעלי החיים שנתפסו הוחזקו כאמור בניגוד לחוק, ללא היתר החזקה או סחר ובתנאים אשר פוגעים ברווחתם. מדובר במינים אשר אסורים בהחזקה וגידול עקב גודלם העשוי להגיע עד לכ-6 מטרים, ועלולים להיות מסוכנים לאדם.

Whatsapp Image 2023 05 21 At 1
הממצאים בדירה במבשרת ציון | צילום: דוברות המשטרה

החשוד הועבר יחד עם הממצאים להמשך חקירה בתחנת הראל של משטרת ישראל בגין עבירות של התעללות בבעלי חיים, אי נקיטת אמצעי זהירות בחיה והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית, ובנוסף לחקירה ברשות הטבע והגנים בגין אחזקת ערכי טבע.

Whatsapp Image 2023 05 21 At 1
נחש הפיתון שנמצא על די המשטרה | צילום: דוברות המשטרה

יניב שלום, חוקר תחום הסחר רשות הטבע והגנים: "הנחשים אשר נתפסו היום הוחזקו בתת תנאים והועברו למקלט מוגן, אבקש להדגיש כי מגוון המינים המותר להחזקה פרטית ולסחר מפורסם באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים, תחת ההיתר הכללי להחזקה ויש להקפיד להחזיק בעלי חיים, רק בהתאם לחוק ולכללים ורכוש רק מסוחרים בעלי היתר סחר תקף מאת רט"ג. כמובן שיש להחזיק את בעלי החיים בתנאי רווחה טובים".