ערעור משפחת פלג נדחה: איתן בירן יוחזר לאיטליה בתוך 15 יום

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את הערעור שהוגש נגד ההחלטה שהעניקה את המשמורת לדודתו באיטליה. "מבקשים להביע תקווה כי למרות שהמערער הרחיק את הקטין שלא כדין, לא ייפקד עוונו על נכדו"

איתן בירן

בית המשפט המחוזי דחה היום (חמישי) את הערעור של משפחת פלג, וקבע כי איתן בירן, הילד בן ה-6 שהיה הניצול היחיד מאסון הרכבל באיטליה, יוחזר לאיטליה בתוך 15 יום. אם תרצה משפחת פלג לערער לבית המשפט העליון, היא תוכל לעשות זאת בתוך שבעה ימים.

עד חזרתו לאיטליה, קבע בית המשפט כי הסדרי השהות שלו עם משפחת פלג ימשכו בהתאם להחלטה הקודמת בנושא, וכן שייערכו גם מפגשי פרידה לפי קביעת העובדת הסוציאלית. "אנו מבקשים להביע תקווה כי אף על פי שהמערער הרחיק את הקטין שלא כדין, לא ייפקד עוונו על נכדו, ויתאפשר לקטין לפגוש את סבו גם באיטליה", נכתב בפסק הדין.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סער: "בכהונה ללא הגבלה הנבחר מסתכל על הישרדות אינסופית"

תמלולי ניר חפץ: משימת הדוברים – "לתקן את העוול שנגרם לשרה נתניהו"

טלטלה במוסד: 3 בכירים פרשו – עקב מהלכים שמוביל ראש הארגון

בתחילת השבוע הגיש שמואל פלג, סבו של איתן, ערעור על פסק הדין של בית המשפט לענייני משפחה, שקבע שאיתן יחזור לחזקת דודתו איה באיטליה. "לצערנו, בית המשפט בחר שלא להתייחס לנסיבות החריגות שעמדו בפניו", אמרו במשפחת פלג, "והתעלם מפעולותיה החד-צדדיות של דודתו של איתן – שפעלה בעורמה לכאורה מאחורי גבה של משפחת פלג האבלה כדי לזכות במשמורת".