פוענח האונס הקבוצתי באילת: החוקרים הגיעו לכל החשודים

המשטרה הודיעה כי אותרו 17 חשודים, 14 מתוכם נעצרו. מעצרם של 10 הוארך. החוקרים הצליחו להתחקות אחר ציר הזמנים במלון ופועלים לסיום החקירה. עדותה של הנערה נתמכת בראיות ומוגדרת מהימנה

מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי
מלון הים האדום באילת | צילום: חדשות 13

משטרת ישראל הודיעה היום (חמישי) כי פוענח החשד לאונס הקבוצתי באילת וכי החוקרים הצליחו להגיע לכלל החשודים. 17 מעורבים אותרו, מתוכם נעצרו 14 - ארבעה בגירים והיתר קטינים. מעצרם של עשרה מתוכם הוארך והיתר שוחררו בתנאים מגבילים. עדותה של הנערה נתמכת בראיות ומוגדרת כמהימנה וחזקה.

החוקרים הצליחו להתחקות אחר ציר הזמנים במלון הים האדום ובימים אלה פועלים לסיום החקירה. כלל המעורבים אותרו על אף שזהותם לא הייתה ידועה ואף אחד מהם לא הגיע באופן עצמאי לתחנת המשטרה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

החשוד המרכזי בפרשת האונס הקבוצתי באילת: "לא היה ולא נברא"

מ"מ המפכ"ל ביקר באילת: "לראות עבירה ולעמוד מנגד זה פשע"

החשד לאונס באילת: "חרף הטענה, אף אחד מהמעורבים לא עזר לנערה"

אחד החשודים בפרשת האונס באילת
אחד החשודים בפרשת האונס באילת | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר היום, החשוד המרכזי בפרשת האונס הקבוצתי באילת הכחיש את המיוחס לו, ובדברים שאמר לכלי התקשורת בעת הארכת מעצרו טען כי "לא היה ולא נברא", והוסיף: "אגיב באופן מסודר". עוד עלה מהחקירה כי אחד החשודים הבגירים הודה שצילם.

הבוקר נודע כי הנערה בת ה-16 שנאנסה על ידי קבוצה גדולה של גברים בעת ששהתה במלון באילת, מסרה עדות נוספת המחזקת את החשדות נגד המעורבים. העדויות של הנערה נתפסות כאמינות מאוד ומתיישרות עם חומרי החקירה הכוללים סרטונים, תיעוד ממצלמות האבטחה וממצאים נוספים שאותרו בזירה.

ביום ראשון מסרה הנערה עדות נוספת במשטרה בנוגע לפרשה. גם אז סברו השוטרים כי מדובר בעדות משמעותית ומהימנה, וכי פרק הזמן שבו התרחשה העבירה הוא ארוך מאוד. יום לאחר מכן, בית משפט השלום באשקלון הורה לשחרר למעצר בית את אחד הקטינים שנחשד באונס.