"דקר כמה פעמים": בן 24 יואשם בגרימת מותו של צעיר בקטטה באילת

כתב אישום יוגש נגד תושב שועפאט בגין גרימת מותו של תושב תלמי ביל"ו, במהלך תגרה שפרצה בין השניים במלון דירות באילת. על פי החשד, הצעיר נכנס לחדרו של ההרוג, דקר אותו ובעט בפניו ובראשו

זמן צפייה: 00:21

כתב אישום יוגש נגד צעיר בן 24, תושב שועפאט, בגין הריגתו של צעיר בן 23, תושב תלמי ביל"ו, במהלך קטטה במלון הדירות "בית אורן" שבאילת, ב-24 באפריל. כך פורסם אמש (ראשון).

מהחקירה עלה כי הקטטה בין השניים פרצה כאשר הצעיר שנהרג תקף את החשוד באמצעות כלי חד, וחתך אותו בפניו. בהמשך הערב, החל החשוד לזרוק אבנים על ההרוג עד שחזר לחדרו.

כתבות נוספות בחדשות 13:

בן 17 נעצר כשברשותו סכין – בזירה שבה נרצחה אורי אנסבכר

ההכנות לוועידת בחריין מקרטעות: ישראל טרם קיבלה הזמנה לאירוע

בתוך דקות: בן 4 ובן 6 טבעו בגליל ובת"א – מצבם אנוש

אילוסטרציה
אילוסטרציה | צילום: רויטרס

זמן קצר לאחר מכן, פרץ החשוד לחדרו של הצעיר ההרוג ועל פי החשד דקר אותו מספר פעמים בפלג גופו העליון. בהמשך יצאו השניים מהחדר תוך שהם מכים אחד את השני עד אשר אפסו כוחותיו של ההרוג. אף על פי כן, החשוד המשיך בתקיפתו, תוך שעל פי החשד הוא בועט בפניו ובראשו.

ביום האירוע סיפר פרמדיק מד"א, ניר יפת, כי "כשהגענו למקום הובילו אותנו למסדרון בקומה הראשונה של הבניין שם ראינו 2 גברים כבני 30 שוכבים. ביצענו בדיקות ראשוניות לשניהם, אחד מהפצועים היה מחוסר הכרה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה והפצוע השני היה בהכרה". לדבריו, "העלנו אותם במהירות לניידות לטיפול נמרץ והם פונו בדחיפות לחדר הטראומה בבית החולים בעיר כשמצבו של אחד אנוש והשני קשה".