פרשת השוחד המיני: הפרקליטות תודיע לאפי נוה על כתב אישום נגדו

במסגרת הפרשה שבה ע"פ החשד יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר קידם שופטת תמורת טובות הנאה מיניות – יוגש נגדו כתב אישום בגין מרמה והפרת אמונים, כפוף לשימוע. גם השופטת אתי כרייף תועמד לדין

זמן צפייה: 00:28

הפרקליטות צפויה להודיע בשבוע הבא ליו"ר לשכת עורכי הדין, אפי נוה, ולשופטת אתי כרייף על הגשת כתב אישום בגין מרמה והפרת אמונים - כפוף לשימוע.

בחודש ספטמבר הודיעה המשטרה כי גובשה תשתית ראייתית נגד נוה ונגד השופטת אתי כרייף לכאורה, להוכחת ביצוע עבירות מתחום טוהר המידות. עוד נמסר כי נמצאה לכאורה תשתית ראייתית נגד נוה על ביצוע עבירות מתחום טוהר המידות גם על כך שפעל בעניינן של עורכת דין וכן של מתמחה - בפרשה שנחשפה בחדשות 13. נוסף על כך נמסר, כי במסגרת ניהול החקירה התגלתה תשתית ראייתית נגד השופטת כרייף גם לביצוע עבירות שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה.

עוד בחדשות 13:

המשטרה: התגבשה תשתית ראייתית נגד אפי נוה והשופטת כרייף

עורך הדין אפי נוה הוא החשוד בקידום שופטים עבור שוחד מיני

אפי נוה בחקירה על החשד שהעביר אישה בגבול: "עשיתי טעות איומה"

אפי נוה ואתי כרייף
אפי נוה ואתי כרייף | צילום: החדשות 13

לפי ממצאי החקירה עולה החשד כי עו"ד נוה פעל במסגרת תפקידו ומעמדו כיו"ר הלשכה, בעניינה של כרייף, שהייתה אז מועמדת לתפקיד שופטת, על מנת לקדם את מועמדותה – מהלך שצלח בסופו של יום. כל זאת במקביל למערכת יחסים שניהלו השניים.

כזכור, נוה, בעל קשר ישיר לוועדה לבחירת שופטים, נחשד כי קיים יחסי מין עם שופטת בית משפט שלום בזמן שזו הייתה מועמדת למשרה, בתמורה למינויה. בנוסף, חשוד הבכיר כי קיים יחסי מין עם עורכת דין נוספת, בתמורה לניסיון לקדם את בעלה השופט לבית המשפט המחוזי - שלא צלח בסופו של דבר.

אפי נוה בבית המשפט
אפי נוה בבית המשפט | צילום: החדשות 13

במסגרת החקירה, נמצאו חילופי מסרונים אינטימיים בין שופטת שלום ועורך הדין, והשופטת נחקרה באזהרה. עורכת הדין הנשואה לשופט שהיה אמור להתקדם לבית המשפט המחוזי, נחקרה אף היא באזהרה.

כמו כן, כאמור, נמסר כי נמצאה תשתית ראייתית לכאורה לכך שעו"ד נוה פעל במסגרת תפקידו ומעמדו כיו"ר לשכת עורכי הדין בעניינן של עורכת דין מן המגזר הפרטי ושל מתמחה, אשר שמותיהן לא הותרו לפרסום, וזאת תוך שהוא מנהל עמן מערכות יחסים, באופן שמגבש תשתית ראייתית מספקת לכאורה לכך כי ביצע עבירות מתחום טוהר המידות גם בעניינן.