באמצעות סוכן סמוי: 20 בני אדם נעצרו בחשד לסחר בסמים בתל אביב

על פי החשד, העצורים סחרו בסמים מסוג קוקאין, הירואין, אקסטזי, סם האונס, טינה ודוסה. החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב

זמן צפייה: 02:57

בעזרת הפעלת סוכן סמוי, המשטרה עצרה הבוקר (שני) 20 בני אדם בחשד כי סחרו בסמים סוג קוקאין, הירואין, אקסטזי, סם האונס, טינה ודוסה בתל אביב. החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר.

במהלך תקופת הפעלתו, רכש הסוכן את אמונם של סוחרי הסמים וקנה מהם יותר מחצי קילו של סמים מסוכנים מסוגים שונים. מפקד מחוז תל אביב, ניצב דוד ביתן, בירך את הסוכן ושיבח אותו על פעילותו האמיצה והאיכותית. "סוחרי הסמים צריכים תמיד לחשוש כי גדולים סיכוייהם להיתפס. המשטרה מפעילה מערכת גדולה, מגוונת ומקצועית שנועדה לפגוע בהם ולמגר את נגע הסמים המסוכנים מרחובות הערים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"תכנן לסחוט את הוריו": תושב עזה מואשם ברצח הנער משפרעם

"ניצל את אמונם": סייע בבית ספר הואשם במעשים מגונים בילדים

אסיר ביטחוני תקף סוהר בכלא עופר – ופצע אותו קל בצווארו

סמים שנתפסו על ידי סוכן סמוי
סמים שנתפסו על ידי סוכן סמוי | צילום: משטרת ישראל

דוסה זה הסם החדש הנפוץ שעלול להיות קטלני. ממצאים של דוח הנתיחה של העבריין בן כהן, שנמצא ללא רוח חיים בדירתו לפני כארבעה חודשים, עולה כי הוא מת מערבוב של סמים ומשככי כאבים ומייחסים את מותו לסם הדוסה.

העבריין היה יעד מודיעיני של המשטרה במשך זמן מה, נחשב לראש ארגון פשיעה וניצל בעבר משני ניסיונות חיסול. כהן, יליד רמת גן, היה חבר בכנופיית רמת עמידר במהלך שנות התשעים. הוא ישב בכלא שבע שנים לאחר שיצא בשליחותו של פליקס אבוטבול יחד עם חנן נתן לחסל בלוס אנג'לס את אלון גלעד. השניים הרגו אותו באגרופים, גלגלו את גופתו בשטיח והשאירו אותה בשדה התעופה.

סמים שנתפסו על ידי סוכן סמוי
סמים שנתפסו על ידי סוכן סמוי | צילום: משטרת ישראל