טענות נגד עודה: "הוביל מהלכים פסולים עם הרשות הפלסטינית"

על שולחנה של היועמ"שית בהרב-מיארה נחת באחרונה מכתב ובו טענות לפתוח בבדיקת טענות נגד ח"כ איימן עודה שלפיהן הוא ניצל לכאורה את תפקידו ומעמדו כדי להעביר זכייה במכרז מחברה של הרשות הפלסטינית לחברה שבבעלות משפחתו. עודה: "סיפור ממוחזר שאין לו קשר למציאות.לא אכנע לסחטנות או להכפשות"

זמן צפייה: 01:03

מכתב ששוגר באחרונה ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה מטעם משרד עורכי הדין גדעון פישר ושות' כלל טענות נגד חבר הכנסת איימן עודה, יו"ר חד"ש-תע"ל, ובו בקשה לבדוק טענות שלפיהן ח"כ עודה ניצל את תפקידו ומעמדו לכאורה כדי להעביר זכייה במכרז של הרשות הפלסטינית לחברה שבבעלות בני משפחתו, כך פורסם הערב (שישי) ב"שישי עם אילה חסון".

לפי הפנייה ליועצת המשפטית לממשלה, ח"כ עודה פנה לרשות השידור הפלסטינית וביקש שתעביר את חברת אל-ארז לחברת "וטרין" - שהיא בבעלות משפחתו. ברשות נעתרו לבקשתו של עודה.

לפי המכתב ששוגר לבהרב-מיארה, "למרבה התדהמה, התברר כי ח"כ איימן עודה, פוליטיקאי ערבי ישראלי ועו"ד במקצועו, הוביל לכאורה בעצמו ו/או על-ידי מי מטעמו, מהלכים מתואמים ופסולים עם הרשות הפלסטינית, שבסופם רשות השידור הפלסטינית העבירה לחברה שבבעלות משפחתו את עבודות ההפקה עבור ערוץ השידור של הרש"פ, תוך הפרת הסכם ההפקות באופן בוטה מזיק ופוגעני מצד רשות השידור הפלסטינית מול אלארז והובלת ההתקשרות ביניהן לכדי סיום שלא כדין".

מטעמו של ח"כ עודה נמסר: "מדובר בסיפור ממוחזר. אין לו כל קשר למציאות. אלה הכפשות שהועלו כבר לפני מספר שנים, וחוזרות לפני כל מערכת בחירות במטרה לפגוע בי וברשימה. לא אכנע לסחטנות או להכפשות".