חשד לרצח בצפון: בת 57 נמצאה ללא רוח חיים בביתה עם סימני דקירות

אבתסאם עוואד, בת ה-57 מהכפר הדרוזי עין אל-אסד, נמצאה ללא רוח חיים בביתה. צוותי מד"א שהגיעו לזירה מצאו את האישה מחוסרת הכרה, ונאלצו לקבוע את מותה במקום. בנה בן ה-26, החשוד המרכזי ברצח - נעצר

זמן צפייה: 00:30

חשד לרצח בגליל העליון: אבתסאם עוואד, בת 57 מהכפר הדרוזי עין אל-אסד שבגליל העליון, נמצאה הבוקר (חמישי) ללא רוח חיים בביתה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה מצאו את האישה מחוסרת הכרה, ונאלצו לקבוע את מותה במקום. בשעה זו, שוטרי המחוז הצפוני אוספים ממצאים וחוקרים את נסיבות האירוע.

לחדשות 13 נודע כי בן זוגה מצא אותה בביתם כשפצעי דקירה וסימני אלימות על גופה, והזמין את המשטרה. לפי שעה, החשד הראשוני של המשטרה הוא שמדובר באלימות בתוך המשפחה, ובנה בן ה-26, החשוד המרכזי ברצח - נעצר. לטענת קרובי משפחתו, הצעיר בן ה-26 מעורער בנפשו, ולטענת עבדאללה סלאמה, יו"ר הוועד המקומי בכפר, הוא סבל מ"פיצול אישיות".

לאחר שהצעיר דקר על פי החשד את אימו למוות בעקבות ריב שהתלקח ביניהם, הוא גנב את רכבו של אביו ונסע לאסוף את אחיו מהכפר ג'דיידה-מכר שבגליל המערבי. לאחר שאסף את האח, היה מעורב בתאונת דרכים, חזר לעין אל-אסד, שם כבר גילו כי רצח את אימו.

יו"ר נעמת, חגית פאר, בתגובה לחשד לרצח אישה על ידי בנה בצפון: "האלימות כלפי נשים היא מכת מדינה. עבור 200 אלף נשים בישראל החיות במעגל האלימות כל יום של סחבת נוספת בחקיקה, בשינויים באכיפה - הוא יום של סכנת חיים. לאחר תקופה ארוכה של אי יציבות פוליטית, צפויה לקום ממשלה בישראל - היא תיבחן על פי מעשיה. ישנן שלל יוזמות שנדחקו ומוסמסו לאורך השנים- מתכנית לאומית למאבק באלימות במשפחה, דרך חוק פיקוח (איזוק) אלקטרוני, ועד אמנת איסטנבול שגם היא הפכה נושא להתגוששות פוליטית".