חשד לרצח בגליל: בן דודו של ראש מועצת דיר חנא נורה למוות

אחמד חוסיין, בן דודו של ראש מועצת דיר חנא, נורה למוות כאשר היה עם אדם נוסף ברכבו בעיר מגוריו שבגליל התחתון. צוות מד"א קבע את מותו במקום, ופינה את פצוע בן 54 במצב קשה לביה"ח פוריה. המשטרה פתחה בחקירה, הרקע פלילי

זירת הרצח של אחמד חוסין בדיר חנא

חשד לרצח: אחמד חוסיין, תושב דיר חנא בן 40, בן דודו של ראש המועצה המקומית, נורה למוות לפנות בוקר (שני) בעיר מגוריו שבגליל התחתון. גבר בן 54 נפצע באורח קשה באירוע, ופונה לבית החולים פוריה שבטבריה. השניים נורו כשהם בתוך רכב, כאשר את הנרצח מצאו צוותי מד"א ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה, הרקע פלילי.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א רביע אבו אלחוף סיפר: "כשהגענו למקום ראינו 2 פצועים מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה של אחד מהם הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום, את הפצוע השני פינינו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבו קשה".

מארגון יוזמות אברהם נמסר כי 124 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מתוכם 5 נשים, זאת לעומת 123 קורבנות בתקופה המקבילה אשתקד. מבין הנרצחים השנה, 103 נורו למוות ו-41 היו צעירים בני פחות מ-30.

זירת הרצח במע'אר
זירת הרצח במע'אר | צילום: דוברות המשטרה

אתמול הודיעה המשטרה כי פוענח רצח פטין קיזל, בן דודו בן ה-33 של ראש העיר הדרוזית מע'אר שבגליל התחתון. כתב אישום הוגש נגד חשודים תושבי ראמה, סאג'ור ובית ג'אן, אשר פעלו מטעם ארגון הפשע אבו לטיף. קיזל עמד בראש קמפיין הבחירות של בן דודו והוא יועד לשמש כעוזרו האישי לאחר הניצחון בבחירות. לנוכח החשד כי הרצח בוצע במטרה להטיל מורא על ראש העיר הנבחר ולהשפיע על פעילותו

זירת הרצח בכפר יאסיף
נייידת משטרה בגליל (ארכיון) | צילום: דוברות המשטרה

ביום חמישי שעבר נרצח נאדר אבו מוך, בן 37, כאשר נורה למוות בעיר באקה אל-גרבייה שבצפון השרון. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מצאו אותו ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. פראמדיק מד"א רכוב על אופנוע מוחמד גנאים סיפר: "הגענו למקום וראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".