חשד: אח בביה"ח ברזילי תיעד בסתר נשים בתאי ההלבשה והשירותים

תושב אשקלון כבן 31 נעצר בעקבות חשד להטרדה מינית, לאחר שבתאי השירותים וההלבשה של הצוות הרפואי נמצא התקן צילום בסתר. לאחר שהובא בפני שופט הוא שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים

אזיקים
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק

תושב אשקלון כבן 31 שעובד בבית החולם ברזילי שבעיר נעצר ביום שלישי בחשד לעבירות בילוש והטרדה, הטרדה מינית בעבודה והתקנת מכשיר האזנת סתר, לאחר שנחשד כי תיעד בסתר נשים בתאי ההלבשה ובשירותים של הצוות הרפואי.

המשטרה החלה בחקירת המקרה בעקבות דיווח שהתקבל מבית החולים אודות מכשיר צילום שאותר בתאי השירותים וההלבשה של הצוות. חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את החשוד, שעובד כאח במרכז הרפואי, ועצרו אותו. הגבר הובא לבית משפט השלום באשקלון, שם שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים. שמו אסור בפרסום.

בית החולים ''ברזילי'' שבאשקלון
בית החולים ''ברזילי'' שבאשקלון | צילום: פייסבוק

מבית החולים ברזילי נמסר: "מיד כשעלה החשד שאביזר צילום אותר בתאי ההלבשה, נמסרה הודעה למשטרה על ידי הנהלת המרכז הרפואי. נפתחה חקירה מיידית, תוך שיתוף פעולה מלא של קב"ט המרכז והנהלת המרכז והחשוד נעצר על ידי המשטרה. כמו כן נמסרה הודעה והתערבות של אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה ומשרד הבריאות. החקירה בעיצומה ואנו פועלים בתיאום עם משטרת אשקלון ואגף המשמעת בנציבות שירות המדינה".