כחודש אחרי התאונה: תושב השטחים נעצר בחשד לפגע וברח בשרון

זיו מסילתי בן ה-27 מנתניה נהרג באמצע אוגוסט מפגיעת טרקטור בנתיבי איילון, סמוך לקיבוץ יקום, והנהג הפוגע נמלט מהמקום. בתום פעילות מבצעית מיוחדת נעצר החשוד, תושב העיר יטא הסמוכה לחברון - שם הסתתר מאז האירוע. הוא נכלא בתום חקירתו, ובהמשך יובא לביהמ"ש לדיון בהארכת מעצרו

התאונה בסמוך לקיבוץ יקום, בה נהרג זיו מסילתי מנתניה

פלסטיני תושב העיר יטא הסמוכה לחברון נעצר אתמול (ראשון) בחשד למעורבות בתאונת הפגע וברח בשרון בחודש שעבר, בה נהרג זיו מסילתי בן ה-27 מנתניה. לאחר התאונה הקטלנית, בה התנגש נהג טרקטור ברכבו של מסילתי בנתיבי איילון סמוך לקיבוץ יקום, עצרה המשטרה חשוד אחר שעבד באתר הבנייה הסמוך, אך הוא שוחרר לאחר זמן קצר.

מדוברות המשטרה נמסר: "חוקרי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שרון ובוחני התנועה פתחו לפני כחודש בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח על תאונת דרכים פגע וברח בכביש 20 סמוך לקיבוץ יקום במעורבות טרקטור ורכב פרטי. חוקרי יל"פ שרון פתחו בחקירה מואצת תוך השקעת כלל האמצעים העומדים לרשותה".

"עם התקדמות החקירה הצליחו החוקרים לאתר את זהותו של החשוד בנהיגה בטרקטור, שנמלט לאזור חברון מאז האירוע", נמסר בהמשך ההודעה. בסיום חקירתו, הועבר החשוד למעצר והוא יובא בהמשך היום לדיון בבית המשפט בפתח תקווה, במהלכו תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

זיו מסילתי
זיו מסילתי

בחודש שעבר התראיינו הוריו של מסילתי לחדשות 13 ואמרו: "רצחו לנו את הילד". האם ענת אמרה: "הבן שלי הוא לא עוד תיקייה באיזה משרד של קצין חקירות. זיו מסילתי לא נהרג, הוא נרצח על ידי נהג שופל שהתפרץ ומחץ אותו. אף אחד לא הגיש לו עזרה". האב טיראן הוסיף: "אני מקווה שבאמת יפעילו את כל המשאבים כדי לתפוס את מי שרצח והפקיר את הבן שלי".