פרסום ראשון: העבריין בן כהן נמצא מת בביתו; הנסיבות בבדיקה

העבריין הבכיר נמצא ללא רוח חיים בביתו בתל אביב. צוותי ההצלה הגיעו לדירה, שם נאלצו לקבוע את מותו. כהן ניצל בעבר משני ניסיונות חיסול

זמן צפייה: 03:29

פרסום ראשון: בן כהן, עבריין בכיר בעולם הפשע הישראלי, נמצא היום (רביעי) ללא רוח חיים בדירתו שבתל אביב. נסיבות מותו נמצאות בבדיקה.

העבריין היה יעד מודיעיני של המשטרה במשך זמן מה, נחשב לראש ארגון פשיעה וניצל בעבר משני ניסיונות חיסול.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

לאחר 17 שנות מאסר: עופר מקסימוב שוחרר מהכלא

ד"ר רון כרמלי מביה"ח הדסה נחקר בחשד להטרדות מיניות

חשד לרצח: שני גברים נורו למוות בחיפה ובג'לג'וליה • תיעוד

העבריין בן כהן
העבריין בן כהן | צילום: חדשות 10

כהן, יליד רמת גן, היה חבר בכנופיית רמת עמידר במהלך שנות התשעים. הוא ישב בכלא שבע שנים לאחר שיצא בשליחותו של פליקס אבוטבול יחד עם חנן נתן לחסל בלוס אנג'לס את אלון גלעד. השניים הרגו אותו באגרופים, גלגלו את גופתו בשטיח והשאירו אותה בשדה התעופה.

כהן ריצה שנת מאסר נוספת לאחר ב-2009 תועד במצלמות אבטחה משליך רימון לעבר סוכנות רכב ברחוב המסגר בתל אביב. כהן נעצר, הורשע בהחזקת חומרי חבלה ונגזר עליו עונש קל יחסית.

כהן היה ב-2016 קורבן לניסיון חיסול כאשר יצא מביתו שבמגדלי יו, הגיע לגבול גבעתיים ופוצץ מטען חבלה שהוצמד למכוניתו, בעקבות הפיצוץ איבד כהן את שתי רגליו. במהלך אשפוזו, הורשע בביצוע מעשה מגונה מאחת מהמטפלות בבית החולים.

ב־19 באוגוסט 2018 ניצל כהן מניסיון התנקשות נוסף בכיכר המדינה כאשר נפתחה לעבר רכבו אש משני קטנועים. ישנה סברה רווחת כי הוא היה מקורב לעבריין עמיר מולנר, אך השניים לא שוחחו יותר מ-20 שנה.