חשד לשוד ורצח בגלבוע: גבר בן 76 נמצא מת בדירתו

מחקירה ראשונית עולה כי חשודים נכנסו לביתו של עבדאללה סעדי, קשרו אותו ושדדו אותו - וכי הוא מצא את מותו, ככל הנראה, במהלך אותו אירוע. המשטרה חוקרת את הפשע, ומחפשת אחר החשודים

ניידת משטרה
ניידת משטרה (אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק

עבדאללה סעדי, בן 76 מהכפר מוקייבלה שבגלבוע, נמצא הבוקר (ראשון) ללא רוח חיים בדירתו, וזאת לאחר שנשדד בביתו. בשלב זה החקירה נמצאת בראשיתה והחוקרים עושים מאמצים לאיתור החשודים.

מחקירה ראשונית עלה כי חשודים הגיעו לדירתו של הקורבן בנסיון לשדוד אותו. הם קשרו אותו, וככל הנראה הצליחו לגנוב ממנו רכוש ולהמלט מהמקום. בשלב מסוים, ככל הנראה, הקורבן נפטר. לאחר שהתקבל דיווח במוקד של מד"א במרחב גלבוע, חובשים ופראמדיקים הגיעו לזירה וביצעו בגבר פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו.

עבדאללה סעדי, קורבן השוד

בעקבות המקרה, ראש המועצה האזורית הגלבוע עובד נור מסר: "התחושות הבוקר קשות מאוד. חייבים להתעורר! מגיפת האלימות בחברה הערבית מטפסת בקצב מעורר חלחלה, והיא חייבת להיות בראש סדר העדיפויות של הממשלה. הערב יוצאים אוטובוסים ותושבים שלנו לקחת חלק "בצעדת המתים" בתל אביב, בדרישת לנקיטת מעשים מעורבות אקטיבית של הממשלה. אנחנו משפחה אחת בגלבוע. רצח זה רצח, הריגה זו הריגה, ואין מקום לאלימות בגלבוע. אנחנו מלווים את המשפחה, שולחים את תנחומינו ומשתתפים בצער המשפחה, היישוב, והמועצה כולה".