חשד לרצח כפול בנצרת: שני אחים נורו בעקבות סכסוך עבריינים

האחים חאלד ועלי סעדי, בני 28 ו-31, הגיעו לבית החולים האנגלי שבעיר כשהם במצב אנוש לאחר שנפגעו מירי. לאחר מאמצים נאלצו הרופאים לקבוע את מותם. על פי החשד, המתנקשים דפקו על דלת ביתם של האחים, הזדהו כשוטרים, וירו בהם מטווח אפס. המשטרה פתחה בחקירת המקרה, ומנסה לאתר את החשודים

זמן צפייה: 01:01

חאלד ועלי סעדי, אחים בני 28 ו-31 נרצחו הלילה (שישי) מירי בנצרת. בית החולים האנגלי בנצרת דיווח על הגעתם של השניים במצב אנוש, ועל כך שתוך כדי מאמצי הרופאים להצילם, הם נאלצו לבסוף לקבוע את מותם.

האחים חאלד ועלי סעדי
האחים חאלד ועלי סעדי

שוטרי משטרת ישראל הוזנקו לבית החולים, איתרו את הזירה ופתחו בחקירה ממנה עולה כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה מלחמת משפחות הפשע חרירי ובכרי. בשלב זה מתבצעות פעולות חקירה לאיתור החשודים בירי, והחקירה הועברה ליחידת להב 433. על פי החשד המתנקשים דפקו על דלת ביתם של האחים, הזדהו כשוטרים וירו בהם מטווח אפס ובעזרת משתיק קול.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע לנצרת ואמר: "אנחנו מבינים שיש כאן משפחות שרוצחות אחת את השנייה. חייבים להשליט את שלטון החוק כאן בנצרת. אני דואג לתושבים כאן, ובסופו של דבר אנחנו חייבים לנהל מלחמת חורמה בפשע הזה". עוד אמר: "חסרים למשטרת ישראל תקציבים, שוטרים. צריך להיות משמר לאומי שישליט כאן סדר".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2302031220' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_747eezci' duration='']

קרוב משפחתם של הנרצחים אמר: "זה רצח בחסות המשטרה. הם הגיע עם ארבעה רכבים, דפקו בדלת של השכן קודם וביקשו שיצביע על בית הקורבנות, אחר כך דפקו בדלת של המשפחה, אמרו 'משטרה תפתחו', פתחו להם , וחלק מהמחסלים נכנס לבית ירו בשני האחים ונמלטו מהמקום. זה מטורף , מי יסרב לפקודת משטרה לפתוח דלת? רצח אכזרי בחסות משטרת ישראל".

בתיעוד מהרחוב בו אירע הירי, ניתן לשמוע את היריות ולראות כיצד מתהלכים ברחוב אנשים  כשהם חובשים כובעי משטרה ואוחזים בכלי נשק.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2302030950' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_6alk6rox' duration='']

בעקבות הרצח, עמותת "יוזמות אברהם" מעדכנת כי מתחילת השנה תשעה ערבים קיפחו את חייהם מנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 8 אזרחים. שמונה מההרוגים נורו למוות, ושלושה מהם היו מתחת לגיל 30.