חשד לרצח בג'לג'וליה: תושב פתח תקווה בן 21 נורה למוות

צוות מד"א הגיע למועצה המקומית הסמוכה לכפר סבא והעניק טיפול ראשוני לצעיר שהגיע למקום מסיבה לא ברורה, אך מותו נקבע בבית החולים. נער בן 15 נפצע באירוע באורח בינוני

זירת האירוע בג'לג'וליה

חשד לרצח בג'לג'וליה: תושב פתח תקווה בן 21 נורה למוות היום (רביעי) לאחר שנפגע באורח אנוש בעקבות אירוע אלימות במועצה המקומית הסמוכה לכפר סבא. בנוסף נפצע נער כבן 15 במצב בינוני ופונה לבית החולים מאיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשונים לשניים שסבלו מפציעות חודרות, וכאמור לאחר מכן קבעו את מותו של הראשון, תושב פתח תקווה שהגיע למקום מסיבה לא ברורה.

שוטרי תחנת כפר קאסם פתחו בחקירת האירוע עם קבלת דיווח אודותיו, והם מבצעים סריקות אחרי מבצעי הירי, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה, וממצאים פורנזיים על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי. הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי ונמצא בבדיקה.

חובש מד"א סאלח חטיב, סיפר: "שני הפצועים שכבו בסמוך לכניסה של אחד הבתים. גבר כבן 20 היה מחוסר הכרה סבל מפציעות חודרות רבות בגופו, וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות הכוללות עצירת דימומים ומתן תרופות. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו מוגדר אנוש. הפצוע השני, נער כבן 15 היה בהכרה וסבל גם הוא מפציעות חודרות הענקנו לו טיפול רפואי הכולל חבישות ועצירת דימומים, הכנסנו גם אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני".